今日初三, 赤口!!!!<----不宜拜年!!!
不過我由年初一到而家都未拜過年!!
唔係我唔想拜啊!
只不次次我啊媽出去拜年ge時候我都訓緊!
又唔叫我起身!
不過算la!!! 有利是就ok曬!!!呵呵呵!
但今年d利是好似好少咁!........
講番今日, 唔錯! 又做左澳門一日遊!
琴晚我就好想去松山燈塔, 同瘋堂哥邊.........
今日完全無曬心機出去!....
但最後我都係因為無聊, 所以我都出左去........(本身諗住周圍行下炸!!!!)
本身我諗住食個m記先行, 但m記無位T~T,
所以我就諗住周圍行下先!
原來澳門D路真係行邊條都通到.......(雖然我早就知道尼個事實!)
開頭我諗住上主教山, 但見到條斜路就..........都係直行算!
行行下, 行左去豪景...- 口 -......?
之後又行番落去西灣,
又行行下....見到個巴士站,
就把心一橫, 等六號去松山...........
最後去左~!!!!
我好辛苦上咁上左去松山燈塔....
真係好奈無上去LA...........我隱約記得哥到好似本身有間cafe.......而家好似變左咩遊客詢問處!!!
之後個教堂同樣都係唔比影相, 但多左個地台同d玻璃,
我諗係為左保育掛, 不過以前我可以踩落去佢個地板.......掂到輻牆,
而家唔得lu!!! 算唔算好彩尼?
仲有以前有個望遠鏡架!!!而家拆左lu!!!!!!
啊!!!!!!!!!!真係有一種重遊舊地ge感覺!!!!
不過多左好多人!!!我記得以前係空架!!!!鐘意點玩都得!!
跟住, 松山燈塔哥到望落去真係 好...................靚?----->視野好寬闊至對!
但望去海哥邊真係靚, 有海天一色ge感覺, 超正!
但係今日無乜心機影相, 都無乜點影到相, 可能因為多人掛~!
之後我就周圍行..........就行左去瘋堂!!!
瘋堂哥到唔錯啊, 我好好好鐘意佢哥到d 建築物.........不過同樣我都無心機影相!
但行完瘋堂之後, 我諗住去新馬路m記食左餐m記佢,
點知又無位, 我唯有行番去鵝眉街間m記, 但都無位,
我真係唯有買番屋企食 !!!
so!~ 今日整體來說, 我過得好開心!!!!
唔錯唔錯!!!!!
真係好奈好奈無上過去la, 好似自從啊媽無o係哥到做清潔之後都無上過去la,
真係好好好好好奈~!!!!