♪:*◣..傻♤┘子日記 ▍▍
幾時先可以唔好咁傻........
aple0201
暱稱: aple|
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
nothing
游水
.......
悶~!
2011-04-13
文章分類
全部 (155)
♪愁*緒*:・♪ (27)
uNhPPy DaY (5)
__*『無 +聊... (9)
__。努力.』 (2)
。○~悶~●• (19)
【""Ha○PPy__* (10)
『問號?』 (2)
←【Ok•lA"" (29)
§•㷫。§ (3)
└娛。樂... (5)
◤唔知◈點好゚・。゚。゚ (12)
好>累< (19)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 180
今日人氣: 15
累積人氣: 3068
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 5 日  星期六   清涼


出發!!!! 愉快分類: 【""Ha○PPy__*

今日初三, 赤口!!!!<----不宜拜年!!!

不過我由年初一到而家都未拜過年!!

唔係我唔想拜啊!

只不次次我啊媽出去拜年ge時候我都訓緊!

又唔叫我起身!

不過算la!!! 有利是就ok曬!!!呵呵呵!

但今年d利是好似好少咁!........

講番今日, 唔錯! 又做左澳門一日遊!

琴晚我就好想去松山燈塔, 同瘋堂哥邊.........

今日完全無曬心機出去!....

但最後我都係因為無聊, 所以我都出左去........(本身諗住周圍行下炸!!!!)

本身我諗住食個m記先行, 但m記無位T~T,

所以我就諗住周圍行下先!

原來澳門D路真係行邊條都通到.......(雖然我早就知道尼個事實!)

開頭我諗住上主教山, 但見到條斜路就..........都係直行算!

行行下, 行左去豪景...- 口 -......?

之後又行番落去西灣,

又行行下....見到個巴士站,

就把心一橫, 等六號去松山...........

最後去左~!!!!

我好辛苦上咁上左去松山燈塔....

真係好奈無上去LA...........我隱約記得哥到好似本身有間cafe.......而家好似變左咩遊客詢問處!!!

之後個教堂同樣都係唔比影相, 但多左個地台同d玻璃,

我諗係為左保育掛, 不過以前我可以踩落去佢個地板.......掂到輻牆,

而家唔得lu!!! 算唔算好彩尼?

仲有以前有個望遠鏡架!!!而家拆左lu!!!!!!

啊!!!!!!!!!!真係有一種重遊舊地ge感覺!!!!

不過多左好多人!!!我記得以前係空架!!!!鐘意點玩都得!!

跟住, 松山燈塔哥到望落去真係 好...................靚?----->視野好寬闊至對!

但望去海哥邊真係靚, 有海天一色ge感覺, 超正!

但係今日無乜心機影相, 都無乜點影到相, 可能因為多人掛~!

之後我就周圍行..........就行左去瘋堂!!!

瘋堂哥到唔錯啊, 我好好好鐘意佢哥到d 建築物.........不過同樣我都無心機影相!

但行完瘋堂之後, 我諗住去新馬路m記食左餐m記佢,

點知又無位, 我唯有行番去鵝眉街間m記, 但都無位,

我真係唯有買番屋企食 !!!

so!~ 今日整體來說, 我過得好開心!!!!

唔錯唔錯!!!!!

真係好奈好奈無上過去la, 好似自從啊媽無o係哥到做清潔之後都無上過去la,

真係好好好好好奈~!!!!

 

發表時間:2011-02-05 09:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 aple0201 的日誌)


macau9448 於 2011-02-05 10:48 PM 發表:
傻仔- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]