| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 22 日 星期六  |
2008-11-22  |
分類: 未分類 |
琴日係星期5...
同Amber佢地返學~
好開心呀!!~
之後test Science,好深,有d唔識~!
英文listening,就更加難,唉~唔掂呀!~
放學之後,同媽咪食野..
跟住,買野去BBQ!~
勁多野...十分之重`
之後,去獅子山郊野公園燒野食~!
好多人,好熱鬧!~
9點幾返屋企,勁早呀!~
p.s.把口係你度,你鐘意點講咪講law~我冇可能控制你講咩或者畫咩,不過我同你講,你每講一句野ga時候,都要諗下人地ga感受..我之前都同你講過5好咁話我,但係你根本一直都冇聽過,你話ga不和,都係由你而組成,我本身諗住好快會冇野,但係你同我講話:我係畫你,咁點?我同你講我冇咩點,你認為你自已冇錯,我又認為我自已冇錯,That finds~!咁我諗大家應該都冇野好講架la~!我更加5想再浪費時間慢慢同你講依個咁小ga問題~!
|
| 發表時間:2008-11-22 03:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
2008-11-19  |
分類: 未分類 |
今日考英文,Writing同中說..
英文卷勁多pages..差少少就做5晒~~
之後,writing..Ok識la~!
中說,有少少5掂...
跟住,英文poem,去左何文田..
又諗起文文la~!唉~好掛住佢呀!~
去到仲要等成1個鐘咁耐law..
好彩有Ella,草,小濃同Amber陪我玩姐..
如果5係實悶死..多謝你地哦>V<
p.s.我d性格係咁架la,你唔鐘意咪走law~我唔care你架講真~!
比10個字你:若要人不知,除非己莫為~!唔好講人野,始於都會比人知道架!~
正所謂:紙包5住火架!!!~ |
| 發表時間:2008-11-19 08:20 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 50 | »
|