唉!紅十字會同交通安全隊,,邊樣好??兩個都一齊收我,我本人就鐘意紅十字會啲制服,,同埋好似學到多啲嘢。但係方力申同Stephy都係交安so好多機會見到方力申同Stephy,,依家十五十六呀!!!有咩意見可以留言?!