|
|
|
我依排成日都去玩
識左好多新fd
真係好開心
好過我學校個D人
嘻嘻^^
我前幾日駁左髮
我覺得好似駁得太小
今日又駁過
又剪左頭髮
轉左個新look
人都開心D
|
|
發表時間:2010-06-22 11:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
polly1 於 2010-11-19 12:57 PM 發表:
ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT
|
|
|
polly1 於 2010-11-19 12:57 PM 發表:
ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT
|
|
|
polly1 於 2010-11-19 12:57 PM 發表:
ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT ComM3nT♥ComM3nT
|
|
|
polly1 於 2010-09-04 10:08 AM 發表:
♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT ♥ CoMm3nT
|
|
|
個新LOOK..有咩分別-,- 我睇人唔叻 睇唔出有咩唔同=.=
|
網主回覆
放左頭髮就唔同加啦
變左長頭髮
哈哈 Posted at 2010-06-25 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
如果可以既話,,我都想 Posted at 2010-06-24 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
polly1 於 2010-06-23 05:19 PM 發表:
C0mm3nT Xd
C0mm3nT Xd
C0mm3nT Xd
|
|
|
polly1 於 2010-06-23 05:19 PM 發表:
C0mm3nT Xd
C0mm3nT Xd
C0mm3nT Xd
|
|
|