| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  | |
| 努力 |
今日第一堂係英文...都無咩既...不過要quiz..因為無溫過英文..所以今次死死地....跟住i.s堂要小測...唔多難不過難到我...點算...d mc題錯左2、3題ar><...跟住long qestion...我唔知本i.s書擺左係邊...咁咪以為無bring law...跟住就問楊斯聰同劉文龍借law...2個都唔肯借...跟住就好大sound講:你無bring書ar??佢地都係想比呀sir聽到姐...哈哈...可惜係無鬧我既...反而鬧佢地做咩成日唔幫我...呵呵..唸起都心涼...因為有時我講左d廢野...佢地就會好大sound咁話廢話...次次呀sir都話一句野姐唔洗咁既..太心涼la...haha...跟住中史又無bring書...不過今堂都估到唔教書..所以唔驚....小息趕工做功課..做完就睇我家姐比我果本"不落之日"....睇左少少...唔夠引...上maths堂唔記得簽名...講2句都正常既.....唔會火....食飯果時傾左好多計....打鐘去借地理書..成功..見到i.s sir係度幫人補i.s...我都想ar...不過我唔知我邊度唔識所以唔問...小息一邊睇書一邊同呀茂、池、劉、卓果d係度吹...好無聊..成日都講邊個最靚仔最型...但我又陪佢地癲...可能我都有d問題...音樂堂唔記得開locker唯有同呀sir講law....好人既趙sir當然唔會寫我hb la...呵呵...成堂都係度同呀茂同卓研究轉筆....我搞到佢地比人鬧....係度公開同你地道歉...對唔住!sorry!地理好悶..好似明又好似唔明咁...我都唔知ar...放學la咁就..返到屋企睇完"不落之日"...好好睇...好觸動到人既心...有一句說話好正:最溫柔的人,也是最冷酷的人
即係話你越唔想傷害一個人既時候...你就傷害得佢最深
|
| 刊登時間︰2006-03-22 05:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|