| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  | |
| 努力~~ |
今日一早同我家姐去食早餐....一如既往地返到學校個位比人坐左同朝朝早都比佢地鬧...算la..慣左...中文堂講野講到勁白痴..點算....美勞玩印野...幾好玩...幫人印左幾張...呵呵..好勁ar...我唔記得左bring返份小測比吳sir...以為會鬧..點知佢都唔記得...haha...真開心....聖經堂玩野..都幾好玩...普通話都無咩....我2本書都唔記得bring...我係問ar tal借架...我叫黃耀雄幫我還比佢...點知佢鬧我做咩成日問佢借書...算la..我係衰既...成日唔記得bring野...英文堂唔記得bring書...問左盧借佢果本...唔該哂...跟住上去聽小明講野...無聊
聽日統測la...大家要努力...我都要努力
明天目標:i.s:95
eng:90
中史:90
|
| 刊登時間︰2006-03-23 05:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|