| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 25 日 星期六  | |
| 6C |
6c既同學..我真係好掛住好掛住你地ar..琴日因為要統測所以無去到同黃老師慶祝...少左一個同你地見面既機會...琴日聽肥先講你地成熟左大個左...態度都好左好多....果一刻我好感動好感動..無見咁耐...你地真係成熟大個左....不過其實我好唔想你地咁快大個...我會唔認得你地架...我掛住你地係度玩d女仔既馬尾...係度發癲咁扯來扯去....好掛住肥先你地...一齊去自修室玩....一齊比人鬧...一齊係P雞屋企發癲...一齊係教育營度成個傻婆....咁快就中1 la....令人唔係好相信....好懷緬6年級既生活ar...無錯ar~中一d同學係好好玩....但始終比唔上你地...一齊贏比賽一齊玩一齊比黃老師叫我地抄野....呢d一齊一齊我係一定唔會忘記架!!
永遠記住你地
肥先:你ar~唔好成日掛住玩la..中學唔同小學架la...雖然我5、6年級先同你一班..但唔知點解我地都可以好fd好fd...你有一種好特別既野...就係你有一種能力令人對你好好同令你笑...同你一齊玩既2年入面...真係好開心....不過依家大個la..唔好成日發癲la
英姑:係我心入面你一齊都係咁多個女仔之中最好人既一個...同你一齊傻笑既感覺...到依家都好記得....你幫過我既一齊一齊一點一滴我都好記得...我永遠都唔會忘記...仲有我幫你改既所有花名..我都一樣會記得架~
DALAM:其實同你講唔上好熟....係六年級好後期先同你熟..甚至可以係中1先熟...但係咁都幾好呀...雖然同你熟得好遲...但總過到中1都唔熟la...知道你既成績退步左...你要努力ar
|
| 刊登時間︰2006-03-25 01:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|