| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  | |
| 自修室之記 |
今日同靜雯去自修室...約左8:30...我8:20已經到左lu...等等等等等...去食早餐先...返到來靜雯已經係度...原來佢遲左到...不過唔緊要la...跟住無位...要去colable....都我家姐d fd又未去....去圖書館溫住書先law....不過都完全溫唔到...同靜雯講講下講左琴晚既死神來了...我話好好睇..佢又話好好睇...跟住我話好似有死神來了3....跟住我地都溫唔到書...咪去睇下d簡介law....嘩!好想睇...打比呀媽問下....佢唔比....咁就算la..考完試先la...跟住去食野....食完野去colable(會所).....都唔係好溫到...溫左maths同小小小小咁多既history.....好la...跟住返屋企唸住坐車....不過上到去行左一步...見到要員工證我即刻落車.....好唔掂..因為有好多書....所以決定坐車....咁就返左屋企lu..要溫埋history先得
盧曉瑩:係唔係你幫我換左個版ar...呢個同我個fd一樣ar...麻煩你幫我換左佢
|
| 刊登時間︰2006-03-26 05:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|