| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 28 日 星期二  | |
| 解放日 |
琴日睇哂惡作劇之吻...真係激好睇...好鍾意直樹ar....超正....今朝同靜雯食早餐...去m記...無咩既都...返學校照常地溫書....考地理...預左唔得...中文都ok....只不過d詩句錯得多左d.....通識剩低好多時間...10mins....都ok....放學同靜雯去buy星5既愛心大x地....搞搞搞....發現左係好普通...算la...無heart既就搞唔到d咩....今日終於可以休息la...不過我覺得同統測果時無咩分別...都係玩電腦....無聊....今日無琴日咁黑仔...都好彩d...唔錯...不過琴日都唔算黑....因為有一班好友既幫助.....再一次講句唔該...真係多謝哂
|
| 刊登時間︰2006-03-28 05:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|