| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 8 日 星期三  | |
| 2006-11-08 |
今朝遲左起身~~好遲先返到去...我以為李家志仲火我...咁我咪同佢講對唔住囉...之後原來無火到...不過照請m麥m...英文堂派GE同listening...oh no...有80分...yoyoyo..我以為得7字頭...都幾好...listening就42/50...好開心...不過莊文俊就不停地叫..佢話低劉文龍1分...哈哈..好搞笑..1分姐...李家志好慘...差1分...好彩有listening頂住...呀魚都好開心....哈哈~~開心過後當然會有d野要擔心下....maths~~~~~~唉唉唉~黃志成~我要咒死你...41分呀.....唔識教就走啦..學咩人教書呢...i.s....我叫呀sir講比全班聽都無所謂~因為想知....搞錯呀搞錯呀...74...你比多5分鐘我..我有90分啦~仲係度坐咩...呀呀呀呀呀...下次我會做得超快超快超快...做全級最高分既...中文唔對~很狗得狗很狗...食飯果時池雞同李家志係度講k~好好笑..歷史又要下個星期...本大爺我要有4科8字頭~3科我都接受...咁你唔派我鬼知我有無~好狗...通識72~都唔差...無咩既...maths我要ko你.....放學呀魚唔見左條key...搞到鍾玉怡4圍搵..因為比我發現左原來放左係個條裙袋...sorry~sorry~
一日就係咁無聊地過~~~~~我要一個9字頭~3個8字頭~~不過都無架啦...有就最好
|
| 刊登時間︰2006-11-08 06:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|