apple_1800 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2008 年 1 月 23 日  星期三 【晴天】
 熱情 L.O.V.E

愛其實係咩?

愛情又係咪[麻目]嫁呢!!

人係咪一定要有愛情呢!!!

愛令我太煩惱啦!!!

 


文章分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 apple_1800 的日誌)


ngan_ngan 於 2008-06-28 10:09 AM 發表:
CM for you
by 儀
^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



戀愛中之kwan 於 2008-05-25 09:22 AM 發表:
留個cm又點喎..Blog主都冇寫blog.佢最後一次登入係一月份牙..886
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katherine808 於 2008-05-11 08:39 PM 發表:
愛係一種幸福既feeling(XD)
點解你覺得愛係煩呢??
我就like享受愛la^^
牙K"cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CONNIE` 於 2008-04-10 06:34 PM 發表:
路過留CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuman1996 於 2008-04-03 07:36 PM 發表:
y死之前一定要拍過拖??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



coey_0922 於 2008-02-02 11:29 PM 發表:
愛其實係一種feeling…
愛情可以令人麻目…
人唔一定要有愛情,
但死之前一定要拍過拖...
愛情可以令人幸福同時,也可以令人痛苦…
一開始只係一個美麗的謊言。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





個 人 資 料


暱稱: ~ apple!LoVe ~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
日 誌 分 類
全部 (1)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed