我很害怕,因為今日係星期六我吖哥去咗返工,好彩他開着部電腦~
今日心情真是雷電交加~
其實我今日本來無乜野嫁!但是啊遙唔是好睬我,凈是同啊詠玩,搞到我有好似被人孤立咗咁,講下笑咋~...!
不過今日心情不太好。下午4時52分,死人鄒宝是咁玩我,很憤怒啊!
Send張相被大家睇~!!
Stephy 褔相是唔是好令呢!!!
我好鐘意佢嫁~
近排有太多事發生,同理無乜時間整日記,所以唔好意思各位我嫁朋友們。