日記
我的日記
appleheat
暱稱: 吉姐
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-30
2009-10-26
2009-10-16
2009-10-09
2009-10-07
文章分類
全部 (28)
姣婆的招數 (1)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 379
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 無奈 分類: 未分類

今日,俾人地既『下巴』撞到個頭頭~.~

喔~好痛好痛!

今日見唔到靚仔

好down~~



2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


遲來的100問 呆滯 分類: 未分類

♥ - 個 人 資 料 - ♥
o1-)花名`          Apple
o2-)幾碎`              14
o3-)生日`         5月6日
o4-)星座`            金牛
o5-)住邊`      沙田某一忽
o6-)有咩屋企人`         老爸,老媽and老弟
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 愛 情 篇 - ♥
o7-)而加有冇愛的人`        有
o8-)佢知吾知`          應該不知道吧
o9-)有冇試過表白`      冇啩!
1o-)你知吾知佢鐘吾鐘意你`       我知佢唔鍾意我
11-)點知`         一睇就知
12-)鐘意一個人有冇理由`         有。而家呢個係因為佢靚仔,我諗應該先分清楚係鍾意定愛,如果發現冇理由,就係愛。
13-)你會吾會選擇放棄佢`        發現有另一個靚仔靚過佢,咪放棄囉
14-)介吾介意佢同其他女仔玩`          唔介意喎
15-)易呷醋的嗎`          睇下係咪真心囉
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 朋 友 篇 - ♥
16-)數出7位好友`      晴,螢,瑩,恩,迪,寧,芳
17-)最可愛是`           螢
18-)最令女是`            冇
19-)最怕醜是`           瑩
2o-)最令仔是`            冇
21-)最細膽是`           晴
22-)最囍邊個好友`   恩
22-)為什麼`      好多野傾
23-)你吾開心時,點個會氹你`            迪
24-)擇友條件是`         冇乜點發姣
25-)最囍跟朋友做咩`        傾電話
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 校 園 篇 - ♥
26-)學校令吾令`      唔見得好靚
27-)學校最令系邊到`         6樓
28-)你咩班`           2A(最好嗰班喔!)
29-)幾號`         二十幾啦
3o-)班主任是`        個個都差唔多嫁啦!
31-)最鐘意咩科`           中史
32-)最討厭咩科`          科學
33-)最鐘意邊個老師`        冇
34-)最討厭邊個老師`        all
35-)系班到做咩職位`     行長
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 雜 撈 篇 - ♥
36-)最驚咩動物`             all
37-)想去邊個國家`           好多
38-)而加最想同邊個傾電話`     冇
39-)囍食咩水果`           士多啤梨
4o-)最憎d咩人`          扮哂野既姣婆
41-)囍咩日子`            聖誕節
42-)最深刻系邊日`    聖誕節
43-)囍咩花`              滿天星
44-)囍咩類型的人`           傻傻的人
45-)覺得自己高吾高`      ok高啦!
46-)囍聽歌定唱歌多d`      邊唱邊聽
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 選 擇 題 篇 [ 2 選 其 1] - ♥
47-)mSn 0r iCq`              msn
48-)sMs  0r 手電`            sms
49-)晴天 0r 雨天`            晴天
5o-)睇書 0r 聽書`          睇書
51-)唱歌 0r 跳舞`           唱歌
52-)愛情 0r 友情`           唔識點答
53-)SHE 0r 2R`            SHE
54-)歌手 0r danCer`    歌手
55-)老豆 0r 媽子`         不知道
56-)電視 0r電腦`            都差不了多少
57-)上網 0r 打機`            上網
58-)早上 0r 晚上`             早上
59-)3男  0r piNkcatcat       3男
6o-)速成 0r 倉頡`               速成
61-)牛奶浴 0r 泡泡浴`       泡泡浴
62-)啤啤熊 0r 兔仔`            啤啤熊
63-)風爭 0r swIm`             風爭
64-)中文0r英文`               英文
65-)發帖 0r 回復`            差不多啦
66-)白飯 0r 粉面`           粉面
67-)滑鼠 0r keYb0aRd`         咁都有得揀?
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 無 聊 篇 - ♥
68-)最有回憶既地方`           冇
69-)有咩回憶`              第一次有一份卷高過全級第一
7o-)幾碎讀小學`                6歲囉(廢話!)
71-)細個時得吾得意`           ok啦
72-)每日基本有咩餸食`      菜
73-)食幾碗飯`         1碗or半碗
74-)你覺得將來老公/婆點樣既`         點知啫!
75-)有冇諗過幾碎結婚`若有,,幾碎`            冇喎!
76-)聽過咩承諾`         冇
77-)有冇介過手`  冇
78-)感覺如何`         都話冇咯!
79-)有冇人暗戀緊你`           點Q知啫!
8o-)有冇人向你表白過`         冇
81-)心目中朋友是什麼`        誠實
82-)愛情又是什麼`             唔係好重要
83-)什麼最重要:愛情,朋友,家人..`             我覺得全部都差唔多
84-)有咩歌可形容你同朋友既關係`            我們的紀念冊
85-)用一首歌去形容你同愛人的關係`             都冇愛人,點形容啫!
86-)你而加既心情點樣,用一首歌表達`         友情客串
87-)想同朋友講咩`              有咩開心or唔開心都要講出尼
88-)而加想對情人說什麼`            都冇情人咯都話
89-)你拍過幾次拖`                         冇呀!
9o-)有冇值得回憶的事`                  冇
91-)你覺得你而加既情人系米你將來既老公`                 唔知
92-)你有幾愛佢`                    幾%啦
93-)你會為愛而死嗎`             唔知
94-)你錫吾錫你個情人`              都冇情人
95-)佢愛你嗎`                        點Q知啫
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 結 局 篇 - ♥
96-)就尼做完,開心嗎`                  ok啦
97-)對尼個xG`1oo問有咩評價`          ok啦!(雖然廢話多了點。)
98-)而加有冇聽歌`                  有。『咖啡走糖』
99-)差1題咋,支力嗎`            都幾嫁!
1oo-)做完勒,有冇想感謝人`         自己