♥ - 個 人 資 料 - ♥
o1-)花名` Apple
o2-)幾碎` 14
o3-)生日` 5月6日
o4-)星座` 金牛
o5-)住邊` 沙田某一忽
o6-)有咩屋企人` 老爸,老媽and老弟
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 愛 情 篇 - ♥
o7-)而加有冇愛的人` 有
o8-)佢知吾知` 應該不知道吧
o9-)有冇試過表白` 冇啩!
1o-)你知吾知佢鐘吾鐘意你` 我知佢唔鍾意我
11-)點知` 一睇就知
12-)鐘意一個人有冇理由` 有。而家呢個係因為佢靚仔,我諗應該先分清楚係鍾意定愛,如果發現冇理由,就係愛。
13-)你會吾會選擇放棄佢` 發現有另一個靚仔靚過佢,咪放棄囉
14-)介吾介意佢同其他女仔玩` 唔介意喎
15-)易呷醋的嗎` 睇下係咪真心囉
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 朋 友 篇 - ♥
16-)數出7位好友` 晴,螢,瑩,恩,迪,寧,芳
17-)最可愛是` 螢
18-)最令女是` 冇
19-)最怕醜是` 瑩
2o-)最令仔是` 冇
21-)最細膽是` 晴
22-)最囍邊個好友` 恩
22-)為什麼` 好多野傾
23-)你吾開心時,點個會氹你` 迪
24-)擇友條件是` 冇乜點發姣
25-)最囍跟朋友做咩` 傾電話
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 校 園 篇 - ♥
26-)學校令吾令` 唔見得好靚
27-)學校最令系邊到` 6樓
28-)你咩班` 2A(最好嗰班喔!)
29-)幾號` 二十幾啦
3o-)班主任是` 個個都差唔多嫁啦!
31-)最鐘意咩科` 中史
32-)最討厭咩科` 科學
33-)最鐘意邊個老師` 冇
34-)最討厭邊個老師` all
35-)系班到做咩職位` 行長
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 雜 撈 篇 - ♥
36-)最驚咩動物` all
37-)想去邊個國家` 好多
38-)而加最想同邊個傾電話` 冇
39-)囍食咩水果` 士多啤梨
4o-)最憎d咩人` 扮哂野既姣婆
41-)囍咩日子` 聖誕節
42-)最深刻系邊日` 聖誕節
43-)囍咩花` 滿天星
44-)囍咩類型的人` 傻傻的人
45-)覺得自己高吾高` ok高啦!
46-)囍聽歌定唱歌多d` 邊唱邊聽
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 選 擇 題 篇 [ 2 選 其 1] - ♥
47-)mSn 0r iCq` msn
48-)sMs 0r 手電` sms
49-)晴天 0r 雨天` 晴天
5o-)睇書 0r 聽書` 睇書
51-)唱歌 0r 跳舞` 唱歌
52-)愛情 0r 友情` 唔識點答
53-)SHE 0r 2R` SHE
54-)歌手 0r danCer` 歌手
55-)老豆 0r 媽子` 不知道
56-)電視 0r電腦` 都差不了多少
57-)上網 0r 打機` 上網
58-)早上 0r 晚上` 早上
59-)3男 0r piNkcatcat 3男
6o-)速成 0r 倉頡` 速成
61-)牛奶浴 0r 泡泡浴` 泡泡浴
62-)啤啤熊 0r 兔仔` 啤啤熊
63-)風爭 0r swIm` 風爭
64-)中文0r英文` 英文
65-)發帖 0r 回復` 差不多啦
66-)白飯 0r 粉面` 粉面
67-)滑鼠 0r keYb0aRd` 咁都有得揀?
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 無 聊 篇 - ♥
68-)最有回憶既地方` 冇
69-)有咩回憶` 第一次有一份卷高過全級第一
7o-)幾碎讀小學` 6歲囉(廢話!)
71-)細個時得吾得意` ok啦
72-)每日基本有咩餸食` 菜
73-)食幾碗飯` 1碗or半碗
74-)你覺得將來老公/婆點樣既` 點知啫!
75-)有冇諗過幾碎結婚`若有,,幾碎` 冇喎!
76-)聽過咩承諾` 冇
77-)有冇介過手` 冇
78-)感覺如何` 都話冇咯!
79-)有冇人暗戀緊你` 點Q知啫!
8o-)有冇人向你表白過` 冇
81-)心目中朋友是什麼` 誠實
82-)愛情又是什麼` 唔係好重要
83-)什麼最重要:愛情,朋友,家人..` 我覺得全部都差唔多
84-)有咩歌可形容你同朋友既關係` 我們的紀念冊
85-)用一首歌去形容你同愛人的關係` 都冇愛人,點形容啫!
86-)你而加既心情點樣,用一首歌表達` 友情客串
87-)想同朋友講咩` 有咩開心or唔開心都要講出尼
88-)而加想對情人說什麼` 都冇情人咯都話
89-)你拍過幾次拖` 冇呀!
9o-)有冇值得回憶的事` 冇
91-)你覺得你而加既情人系米你將來既老公` 唔知
92-)你有幾愛佢` 幾%啦
93-)你會為愛而死嗎` 唔知
94-)你錫吾錫你個情人` 都冇情人
95-)佢愛你嗎` 點Q知啫
- - - - - - -我 是 分 隔 線- - - - - - -
♥ - 結 局 篇 - ♥
96-)就尼做完,開心嗎` ok啦
97-)對尼個xG`1oo問有咩評價` ok啦!(雖然廢話多了點。)
98-)而加有冇聽歌` 有。『咖啡走糖』
99-)差1題咋,支力嗎` 都幾嫁!
1oo-)做完勒,有冇想感謝人` 自己
|