信。望。愛 (Believe 。 Hope 。Love)
信:
懷疑一個人很容易,相信一個很困難!!
望:
成功在我手,希望在明天!
愛:
珍惜身邊所有事物,用心去愛他人!!

歡迎各位留下美好的句子~好的話,會上載至此^^~
applepoon314
暱稱: ☆~apple~☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
= =
生日快樂^^~
2008-01-26
擔憂的日子~
超灰的日子......
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 1088
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 18 日  星期二   晴天


寄人籬下的日子(1) 分類: 未分類

 昨天我食左個木瓜,入面冇核的,好開心呀~呢次係第2次食冇核木瓜啦~

第一次比較甜,因為係我鄉下種的^^~(下次post D相上黎啦~)

今日呀媽同呀爸返左大陸,而我就要去人地屋企住啦~唉......

我都想試下獨自留係屋企^^(會哭嗎??)

今日英詩朗誦,好低分呀~(有點沮喪...)

唔緊要,下次努力吧^^只要有恆心,鐵柱磨成針!!!

周周話佢試過做一件事,最後卻失敗了~(不知係咩呢?)^^呵呵~好想知哦~

不過我相信事情已過,人也要向前走~~所以一時的失敗唔代表永遠是失敗~^^

人總有失敗的時候,但只要能站起來,就行了~><






訪客留言 (返回 applepoon314 的日誌)


Polly 於 2007-12-23 12:02 PM 發表:
等我話你知啦~周周試過令自己變得成熟d...但最後都係失敗左..打回原形..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈~真架?!
 
Posted at 2007-12-23 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]