昨天我食左個木瓜,入面冇核的,好開心呀~呢次係第2次食冇核木瓜啦~
第一次比較甜,因為係我鄉下種的^^~(下次post D相上黎啦~)
今日呀媽同呀爸返左大陸,而我就要去人地屋企住啦~唉......
我都想試下獨自留係屋企^^(會哭嗎??)
今日英詩朗誦,好低分呀~(有點沮喪...)
唔緊要,下次努力吧^^只要有恆心,鐵柱磨成針!!!
周周話佢試過做一件事,最後卻失敗了~(不知係咩呢?)^^呵呵~好想知哦~
不過我相信事情已過,人也要向前走~~所以一時的失敗唔代表永遠是失敗~^^
人總有失敗的時候,但只要能站起來,就行了~><
|