嘩,正,點解做遊艇可以咁高人工
今日我呀爸叫我幫手做水手
d客黎bbq
4點黎,6點幾走
不過都汁野汁左成日
收左800蚊.....
又玩水上電單車,超爆好玩,飛就咁快...
我覺得做遊艇呢一行同做酒店冇咩冇分
裝修勁靚囉入面
不過打理就要好辛苦....
整體覺得好好玩
我老豆架遊艇泊左係清水灣(西貢果面)
水好清
見到好多魚
好大條....
見住成堆係到游...
水族館咁....
係到釣魚就正
晚:好多星星
仲要好好天
真係星空黎-.-
------------------------------------------------
龍舟嘉年華2日收左800
今日幫客bbq又收左800
3日都收左1600....
|