嘩
今日真係正到....
1個字,好爽
2個字.冇得頂,
3個字,好玩到呢...
是日我同老豆係西貢玩2隻老豆遊艇的水上電單車
1架都要成14萬=.="
我老豆
ME(飛完番黎勁樣衰,個頭都唔係頭)


飛左3個un公眾沙灘同1個公眾沙灘
第1站
"own"江
果到有珊瑚比你睇
第2站
白蠟
第3站
浪茄(全港最靚既沙灘)
呢3個灘冇防鯊網
有好多租遊艇出海玩既都去哂呢3個灘
我同我老豆車過都有好多令女xd
有d灘仲有人係到露營
第4站
清水灣第2灘沙灘
果到有好多人去swim
-------------------------------------------------------------------------
飛就飛得好快~~~
但係我個pet就......
有時成架飛起左
哈哈,好好玩,超正
岩岩飛飛下果陣唔小心車中左隻白炸....
仲有呀~~~
西貢真係西貢
d水真係好靚
就連遊艇會果面
又紅妹,又烏頭又倉魚
條條幾斤重
水族館咁
勁大條
但係遊艇會落左order唔比捉魚.....
都有好多唔同既令令魚係水面
成群都有.
---------------------------------------------------------------------
下次再去應該會用水上電單車去潛水,帶多個人去滑水
----------------------------------------------------------------------
玩到好累.....
|