2008 年 11 月 1 日  星期六  
 

 

31*10`

ENG* 但求我以後上堂留心D,,吾洗俾MS W0NG調走我

好中2好中2`同亭B坐哇*!

CHIN* 小組討論;;反方傾到變左正方``

3`堂GEOG* 救命哇`

MS K0係咁塞D野入我地個腦到...我邊有咁好記性wo....

LUNCH* 食完野後就玩波子棋``

又係鬥最的;;恭囍周蚊同MANDY win左...爭我3`罐啤酒*

生* 你不是說笑吧??

MATH* 罰抄完就開始做WS....

原來亭B`琴日教我果D數;;係

慘囉`佢食藥食蒙左囉''

放SCH;;同紅姨一路走一路談情

紅姨要返'' 細陸 * wo...

係屋企到hea左成粒鐘*

then等埋mandy一齊去apm

去睇'' 爆粗BAND友*

第一次同班同學仔一齊去睇戲;;

而且仲要一行14`個;;;好開心哇*

一路睇戲一路笑死人;;

亭亭係咁引我笑囉`

套戲都0K好睇既,,,睇到我差D訓著

亭B*個膊頭真係好訓ge姐

睇完後去左公園到hea.....

本來係去EMAX玩鬼屋ge...點知...唉*

文`留龍`c+`煜`過左呢join我地..

決定去邊到玩;;食野..都傾左好耐-3-''

過去德福到食m記 -口-''

一路食一路係咁傾計.....

又俾我知道左好多好多野*

then過去淘大*到....

冇幾耐;;因為冇野好做...then同小吉`亭b`l0k`走人先....

就咁就dum低佢地好似好衰咁tim...

t0 l0k;;吾洗咁客氣送我返屋k啦`

你都係快d去砵蘭街叫雞吧啦!

10`點幾返到屋k;;佢地又散哂band lu...

唯獨係d男仔.......仲未散人..

p.s* 同你地一齊真係好開心好開心

好好彩;;某某人冇去咋`

 

BaBy` i {♥} u*

2008-11-01 01:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 

2008 年 10 月 30 日  星期四  
 

 

29* - 30*

29*

就算你喊又好;;點都好..

我地咁對你,,係你自找的*

Life Art* 女的插花;;男的插竹*

向亭亭求婚*      失敗了

原因係因為我用呢求婚果紮花俾翠迎&周蚊剪爛哂

好失望哇bb`

30*

GE0G* 不合格的,要全部再DICT過-口-'

陰公豬囉` 要快D開始溫書啦..

MATH* 亭B`計數計到好無奈哇`

REST* 好煩呀你*

EC0N* 同+怡傾計........

LUNCH* 玩波子棋`

嬴左果個要請睇戲XD`   {''說笑的*}

本來係我WIN GE`不過MANDY後來追上....

恭囍MANDY WIN左

CH!N* 傾計.....

放學補TEST C!T*

睇排球比賽{''德 VS 智*}

睇左陣就走人嚕* 12`個人一齊去APM*買飛..

明晚一起去睇戲`玩鬼屋*

 

P.S* 別再裝可憐吧*

為了博取別人的同情;;你這樣做值得嗎??

不囍歡就是不囍歡*無論你再做什麼都好;;也不再關我事..

沒想過;;曾經的友誼竟然會變成這樣*!!

拜託*別再屈我不理你.........

 

BaBy` i {♥} u*

2008-10-30 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]