2008 年 4 月 13 日  星期日  
 

 

Q1 * 即使你相戀前*你已知道結局是分手為終* 你仍然會選擇與他/她在一起嗎?!
ans;; 會;;因為鍾意一個人係吾會理結果係點...只要好好珍惜對方;;或者會有轉變呢..
                 只要吾好令到自己後悔就得ge la``!

Q2 *你喜歡的人喜歡了別人、那你會等他/她回頭嗎?!
ans;; 睇下我係有幾愛佢啦... {{ 不過通常都吾會等啦...]  冇幸福既就無謂等啦...

 
Q3 *   如果你既男/女朋友一時對你冷淡.一時又對你好好.一時又愛理不理,你會點?
ans;; 問下佢;;睇下係咪我做錯左d 咩?

Q4* 如果你已經唔鐘意你既男朋友/女朋友,你會直接同佢講,定係兜圈同佢講??
ans;; 我吾會講;;等到真係冇feel先講...

Q5 * "如果你既男/女朋友同你一齊,但鐘意第二個你會點?!
ans;; 會'分手*!              勉強冇幸福....xp`

Q6 *如果你見到你鐘意既人,,同左你既好朋友一齊,,你會點?!!?!
ans;; 我會好憎果個所謂既好朋友....

Q7 * 如果你ge 男/女朋友同你分手之後再搵返你..想再一齊..你會答應佢嗎?
ans;; 不會啦;;;如果當初真係有心 0係埋一齊的話;;就吾會'分手*啦!

Q8 * 如果你知道你鍾意咗好耐既人一d都唔鍾意你,你會點??
ans;; 咁就要睇下我有幾鍾意佢啦..

Q9.你最喜歡跟誰訴心事啦? 
ans;; 沒有啦....所以心事都只會藏在心裡.....可能是我笨啦....嘻`

 

BaBy` i {♥} u*

2008-04-13 12:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 

2008 年 4 月 12 日  星期六  
 

 

到底是友情重要還是愛情重要??

ANS* I DON'T KNOW!`

與其你要我找你的話;;那你就慢慢等了..

等到我回心轉意才找你...

天氣反覆無常;;連我的心情也是這樣*!

昨晚*thx``肥仔...陪我玩....xp`

如果吾係佢;;我都吾知 0係到做咩好lo...

  

若我不回心轉意;;你還會繼續等嗎???

 

BaBy` i {♥} u*

2008-04-12 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]