|
|
|
-今日開始同細佬玩針對 ha =]
-對針某2`個仆街,,
-你2`個咁對我,,要小心d先好wO~
-遲d'我會十倍咁還番畀你2`個*
-以後自己係大人就講乜都要我聽???'
-睬你2`個都On9既*我先冇你2`個咁好氣ar
-我已經吾再細ge la*
*某人遲d要我幫手湊ar B'我諗都幾難下lo..
-泥幾晚出左去同Milly食Din,,xD
-今晚喺hm到食Din,,2`個字泥形容-難食'
-都吾知某人點煮餸既???
-['如果我識煮既話,,都吾洗某人泥煮la'!!
-就係因為我吾識煮,,sO先要食佢煮果d... > <*xD
-/P.S* 好掛住d FD子ar'!! - 3 -'包括ar松'ar明'美人魚....
| |
2007-07-18 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]❤
| |
|
|
-討厭你們,,憎爆你地ar'
-係你條茂利整親我ge*衰人 =[
-畀面你就吾係你面前爆粗*
-如果吾係睬你都傻la'死kai子
-你仲要miz瘀左我隻手tim ar' =[
-隻腳好Q痛lo家陣,,Thx'細佬幫我整到隻腳冇咁瘀*
-但就痛到死死下lo' =[ 畀ar ba整既話,,隻腳就緊+吾洗要tim ar
-正一死cheap精泥ge,,你有野做咪走先lo
-又冇人叫你等我既'係咁話我錯*
-家陣乜都係我錯lo,,你2`個都有病既'
-等我過左15`歲之後'你2`個就收得皮la..
-吾Q理你2`個仆街ar*
-['仲有1`歲就自由lu = ] hapi ar'
-\,,痛到哭了'淚水忍不住地落下*算是好事ma'!!
-['好彩我哭了*不要再忍下去,,太辛苦-]
-【。從來也沒有人了解過我的感受'痛苦也只有自己承受;',,]
| |
2007-07-17 11:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]❤
| |
« | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | ... | 308 | »
|