2007 年 7 月 18 日  星期三  
 

 

-今日開始同細佬玩針對 ha =]

-對針某2`個仆街,,

-你2`個咁對我,,要小心d先好wO~

-遲d'我會十倍咁還番畀你2`個*

-以後自己係大人就講乜都要我聽???'

-睬你2`個都On9既*我先冇你2`個咁好氣ar

-我已經吾再細ge la*

*某人遲d要我幫手湊ar B'我諗都幾難下lo..

-泥幾晚出左去同Milly食Din,,xD

-今晚喺hm到食Din,,2`個字泥形容-難食'

-都吾知某人點煮餸既???

-['如果我識煮既話,,都吾洗某人泥煮la'!!

-就係因為我吾識煮,,sO先要食佢煮果d... >   <*xD

-/P.S* 好掛住d  FD子ar'!! - 3 -'包括ar松'ar明'美人魚....

 

BaBy` i {♥} u*

2007-07-18 06:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 

2007 年 7 月 17 日  星期二  
 

 

-討厭你們,,憎爆你地ar'

-係你條茂利整親我ge*衰人 =[

-畀面你就吾係你面前爆粗*

-如果吾係睬你都傻la'死kai子

-你仲要miz瘀左我隻手tim ar' =[

-隻腳好Q痛lo家陣,,Thx'細佬幫我整到隻腳冇咁瘀*

-但就痛到死死下lo' =[ 畀ar ba整既話,,隻腳就緊+吾洗要tim ar

-正一死cheap精泥ge,,你有野做咪走先lo

-又冇人叫你等我既'係咁話我錯*

-家陣乜都係我錯lo,,你2`個都有病既'

-等我過左15`歲之後'你2`個就收得皮la..

-吾Q理你2`個仆街ar*

-['仲有1`歲就自由lu = ] hapi ar'

-\,,痛到哭了'淚水忍不住地落下*算是好事ma'!!

-['好彩我哭了*不要再忍下去,,太辛苦-]

-【。從來也沒有人了解過我的感受'痛苦也只有自己承受;',,]

 

BaBy` i {♥} u*

2007-07-17 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]