記住留ComMentS~
*&「愛爆亞綸」>.<
昨日我同泳儀仲有梓媛去創業玩
我地去左漫畫店到,
泳儀佢買左本漫畫,
好好笑...
之後我地去左抽yes卡,
我地抽左好多,
但我唔夠泳儀快,
比佢換左個飛輪海 啤啤...
但我都好好運,
抽到好多好卡,
有S.H.E三張普通卡,Fiona銀簽,大東金簽,等等...
泳儀佢都抽到好多好卡,
最好ge係Fiona膠卡,
不過我去到士美xx個到居然比我換到個飛輪海 啤啤!!!
勁開心呀...
刊登時間: 2007-07-22 12:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]