|
今日早會係special assembly.
因為Teacher's week
我同班班做代表送杷架比班主任,
第一次,
好開心呀><
&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
Lunch time 個陣我去左暢談普通話,
我地要講自己鍾意D咩運動,
我就講跳舞喇,
跟住個老師居然要我當住其他人GE面跳LO!!!
勁lo LO~
&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
好o野!,英文堂派test paper!
不過...唉...
唔好問我成績,
我ge成績?
一個字--差,
上次都有「碌捨」幾,今次?
唔合格...
未講完,
本來係唔合格,
不過完來Mrs Man佢計錯分,,
所以我由唔合格-->緊緊合格,
好彩...
個個xx唐大小姐 ,
本來見到我唔合格就係到串我LO~
佢自己咪都係咁,
我仲高分過佢架,
佢顧好自己先喇!$%#&*
之後佢見到我由唔合格-->合格,
即刻er都唔敢er,
真涼快^.^
&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*
上完English Speak Group之後去左KSL Hall到join 個Christmas Party
因為Tiana 個Big sis叫我去~
我係個到反左個game,
點知...
我輸呀!!!
HELP!!!!要唱歌呀!!!姐姐><


|