山神,好多謝你安慰我
係我最失意既時候
你唔介意我煩到你,向你呻
多謝你。=]
我今日spend 左 1個鐘
打左篇野俾mic mic ,希望佢可以原諒我
here it's what i say
mic , 自從你話分手之後 , 我都勁唔開心 , 我成日都掛住你。
我知我果日好賤,你話唔想浪費我d時間,我居然話 「甘你早d講啦」
我知道你聽左呢句一定好唔開心,因為我成日講乜都沖口而出,有咩都直接講
從來無哄過你,搞到你成日唔開心。
我知道我以前無好好甘珍惜你
只係識得企系自己果邊諗
從來都無企系你果邊諗
你就黎考試果陣,我都仲要你出街陪我
我諗番起,先知道自己所做既一切 都好自私
你送生日禮物俾我果陣
我其實真係好好好好開心
果陣我驚如果我顯得開心 以我成日玩玩下既性格
你實會覺得我系到扮野
你又令我知道 我自己成日玩玩下 完全無正正經經 認認真真甘同你拍一次拖
mic , 我真係好掛住你 , 我試過搵其他野黎 盡量忘記你
我個ex 搵番我 我嘗試同佢拍番場拖啦
點知 我都過唔到自己個關
因為我拍果陣 就不斷諗起你
諗起同你去機鋪玩啦 諗起同你影貼紙相
諗起同你一齊食飯 諗起好多好多以前開心既野
系我既世界裡面,淨係得你既存在。
無左你系我身邊,我even考試果陣,都只係諗起你
我諗起你要我 俾心機考好個試。
我知道我以前想做既一切一切,都好自私,淨係為自己著想
我打甘多野俾你,唔係想搏你同情,知道我有几慘有几慘,
而係,我想俾你知道,我真係真心甘鐘意左你,真心甘愛你
同埋 我反省左自己所做既低b野。。。
希望你可以睇完呢篇野之後,俾一個feedback我
如果你真係唔再鐘意我既話,我希望你可以同我講一聲,一聲就夠架喇
因為我唔識得叫自己死心 我真係想去死 等自己無煩腦
你只要俾一個feedback我,我就唔會再諗亂架喇,please。
by青蛙
希望mic mic 會覆我啦。。。
我好辛苦。。。
|