觀看日誌的
2008 年 3 月 1 日 星期六
係冇幾耐之前
我轉左個新係統 Linux ubuntu
幾好用
幾洗得
用open office 代 左 Microsoft office
firefox 代 左 IE7
Gaim 代哂 MSN YAHOO ICQ .....
得哂啦
但係估唔到
係玩唔到魔獸...
為有轉翻vista...