''`不想長大!_]]
××長 大 後 才 發 覺 從 前 的 {我} 是 多 麼 幼 稚 !
*出了什麼問題便在我身上×
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


=]哈.軍訓{end} 分類: 未分類

軍訓之一記=D
呢2日去左軍訓-﹏-''
係日營黎@W@
第一日:
搭車去西貢  之後坐船去''嫌''田仔=]
吹左3個字海風  好爽-w-
之後到左
分左b1-b4
我b1-\/-
個組名..王家軍官-.-超難聽..但係組長改-.-沒法子
之後就去左一個吾曬既地方
之後學步操=,=''
all eng
吾留心係你吾會聽得明佢up咩--
學左2個鍾之後放小息
之後出去好似話煮野食..
p.k  食水米粉...之後個炭精又話一點就燒=.=
燒左20多次也燒不起=,=
之後眼看人地組食曬我地都未點起個火..仲係有10個..
之後丫sir,miss黎先搞掂-口-
嘩-3-個米粉  咩味都冇..勁無奈囉,.好彩有2條香腸送-,-
之後食曬仲要我地洗..比左9個字我地..
之後去玩森林迷彩..
爆好玩囉--''寫左'kg''2個字上面到(ps:kg=king)
之後再去草地玩步操=]
第一天end=)
--------------------------------------------------
第2日聽日先-.-閉






訪客留言 (返回 arFISHB 的日誌)


rose9539 於 2007-10-21 05:58 PM 發表:
生日快樂呀
XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]