本身我去碼頭果陣仲覺得自己係到亂諗.....唔會有依d事發生ge....係咁氹自己
當我去到見到ge野.....點知原來比我諗中哂....最唔想發生ge野...偏偏發生....最唔想出現ge野..就係我面前發生
受夠...真係受夠....好心痛....
今日自己坐係到諗真係覺得好似有d兒戲......好似係到玩咁......
流淚太多會令人迷茫...
再見了我的最愛...chy....等你回來我身邊
我會一直等下去