人生究竟花了多少時間在等待上.....
ar_ho1047
暱稱: ar_豪
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
...........
好悶既一日
今日去左尖沙咀,,
倒楣既一日
離別....
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 185
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 1 日  星期一   和暖


3月的第1天 無奈 分類: 未分類

3月開始了~~~~ 今日番到公司,,,諗住要打倉....點知俾manager 叫我落番黎,,,換第2個人打倉xddd

本來應該開心先係,,,,終於可以吸下新鮮空氣( 對住條馬路....邊度有新鮮空氣俾你吸-_-)

因為實左太耐無落過樓下喇.....(我諗都有個半月) 唔知樓下要做乜咁 真係好唔慣囉,,,,,好失敗xd

不過係樓下既好處就係唔使自閉,,,,可以吹下水咁 XD 今日由於番早,,,所以好早就食飯-v-'' ,,,,(又係燒味飯囉) 都唔知自己食左幾多日喇,,,,因為諗唔到食咩好

食完飯就hea hea hea,,,,招呼下d客...,, 跟住原來今晚要盤點....所以鋪頭收9點(正常收11點),,, 以為好正啦~~應該好快搞掂走人(因為都幾多人番工),..中間有段時間都唔知做乜好.,, 點知最後搞到成11:30先閃得,,,,等車搭車番到屯門都12:30喇=o=

番到屋企食完飯,,,,,沖完涼,,,,,,,,,,而家打埋blog,,,,,, 差唔多訓了-__-'' 迎接聽朝既來臨。哈



2010 年 2 月 28 日  星期日   清涼


放假.... 鬱悶 分類: 未分類

今朝神咁早俾老豆嘈醒左叫飲茶..... 咁我緊係訓多陣先啦=o= 難得放假 xd

9點幾就起身用電腦喇.....玩到11點幾....同屋企人落去食lunch -v-'' 食左個魚柳飯,,,,都可以接受既XD

勁大風囉樓下~~ 食飽就番屋企hea hea hea~~又做宅男喇我=_='' 本應諗住出下街既,,,,可惜,,可惜

d朋友多數都番工 咁我就放棄左行街既念頭喇....唉,,,, 下個月番full €~~~help!!!!!! 好耐無打過羽毛球喇><



2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


無無聊聊既一日 愉快 分類: 未分類

朝早...9點幾阿恆打黎~~叫我落樓下食早餐~~之後番工,,,, 咁我就叫左通粉食,,,但果陣已經11點幾,,,

我地又要搭11:30班食,,,所以就無食飯-__- 無耐等埋billy,,,咁我地3個就搭巴士番工喇,,,,

今日一番到去....就要同d鞋玩遊戲喇,,,,,好采唔係好多ja  一陣間就搞掂晒,,,,,

 

理應星期六應該好忙,,,,誰不知,,,, 靜,,,,,,,,,,,,靜,,,,,,,,靜,,,,,, 搞到我on居居咁坐左係度XDDD 好辛苦嫁!!!!!

跟住就係咁睇番D舊既雜誌-___-哈  無聊爆....

到5點幾先有飯食....餓死左,,,,,,之後就自己一丁友走左去出D茶餐廳度食喇,,,,,XDD

食食下.....有鬼佬問D 茶餐店既人有咩食..... 見佢地雞同鴨講...好爆笑

不過D 外國人都幾NICE 既....見到佢地黎香港旅行都鄧佢地開心....

食完番到去個倉,,,,訓訓訓 =_=''

跟住悶到收工.....咁又一DAY XD 唔知幾時先有得落番去呢 就黎變自閉仔喇 ~~~~