| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
3月的第1天  |
分類: 未分類 |
3月開始了~~~~ 今日番到公司,,,諗住要打倉....點知俾manager 叫我落番黎,,,換第2個人打倉xddd
本來應該開心先係,,,,終於可以吸下新鮮空氣( 對住條馬路....邊度有新鮮空氣俾你吸-_-)
因為實左太耐無落過樓下喇.....(我諗都有個半月) 唔知樓下要做乜咁 真係好唔慣囉,,,,,好失敗xd
不過係樓下既好處就係唔使自閉,,,,可以吹下水咁 XD 今日由於番早,,,所以好早就食飯-v-'' ,,,,(又係燒味飯囉) 都唔知自己食左幾多日喇,,,,因為諗唔到食咩好
食完飯就hea hea hea,,,,招呼下d客...,, 跟住原來今晚要盤點....所以鋪頭收9點(正常收11點),,, 以為好正啦~~應該好快搞掂走人(因為都幾多人番工),..中間有段時間都唔知做乜好.,, 點知最後搞到成11:30先閃得,,,,等車搭車番到屯門都12:30喇=o=
番到屋企食完飯,,,,,沖完涼,,,,,,,,,,而家打埋blog,,,,,, 差唔多訓了-__-'' 迎接聽朝既來臨。哈
|
放假....  |
分類: 未分類 |
今朝神咁早俾老豆嘈醒左叫飲茶..... 咁我緊係訓多陣先啦=o= 難得放假 xd
9點幾就起身用電腦喇.....玩到11點幾....同屋企人落去食lunch -v-'' 食左個魚柳飯,,,,都可以接受既XD
勁大風囉樓下~~ 食飽就番屋企hea hea hea~~又做宅男喇我=_='' 本應諗住出下街既,,,,可惜,,可惜
d朋友多數都番工 咁我就放棄左行街既念頭喇....唉,,,, 下個月番full €~~~help!!!!!! 好耐無打過羽毛球喇>< |
2010 年 2 月 27 日 星期六  |
無無聊聊既一日  |
分類: 未分類 |
朝早...9點幾阿恆打黎~~叫我落樓下食早餐~~之後番工,,,, 咁我就叫左通粉食,,,但果陣已經11點幾,,,
我地又要搭11:30班食,,,所以就無食飯-__- 無耐等埋billy,,,咁我地3個就搭巴士番工喇,,,,
今日一番到去....就要同d鞋玩遊戲喇,,,,,好采唔係好多ja 一陣間就搞掂晒,,,,,

理應星期六應該好忙,,,,誰不知,,,, 靜,,,,,,,,,,,,靜,,,,,,,,靜,,,,,, 搞到我on居居咁坐左係度XDDD 好辛苦嫁!!!!!
跟住就係咁睇番D舊既雜誌-___-哈 無聊爆....
到5點幾先有飯食....餓死左,,,,,,之後就自己一丁友走左去出D茶餐廳度食喇,,,,,XDD
食食下.....有鬼佬問D 茶餐店既人有咩食..... 見佢地雞同鴨講...好爆笑
不過D 外國人都幾NICE 既....見到佢地黎香港旅行都鄧佢地開心....
食完番到去個倉,,,,訓訓訓 =_=''
跟住悶到收工.....咁又一DAY XD 唔知幾時先有得落番去呢 就黎變自閉仔喇 ~~~~ |
|