| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
分類: 未分類 |
今日``我+屋企人同我丫哥食飯-3-
同我丫媽買送-\/-重死左我``!
蚊b尼左''去左葵涌村*v*
我地去左1陣反屋企食飯飯0.0
好味道的說哦``!0__0v
食西瓜涼粉`!d西瓜好甜哇''=]swEE+<3
11點幾到蚊同我丫哥個d走了`-__-
丫媽今晚唔反家了`-3-媽子學壞了@0@''
pS;;*搬去葵涌村`!?0口0 {但不是我-.-''}
路過請留過cmm先好離開-_______-''plZZZ!
|
| 發表時間:2008-07-27 12:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yAN_15 於 2008-07-27 01:02 AM 發表:
搶1* 呀心-v- 你對上1次打卜既時間系;7月2號-0-` 快d kEEp住打卜拉!__! 原來你有呀哥@v@` 點解好似冇聽你講過咁既... *cM 4 y0u;]`
|
網主回覆
弓囍`尒成功搶1了`
我知道了我會keep住打gAlA-____-v
對`我係有個丫哥`我刀似有同尒提過下0__0 Posted at 2008-07-27 01:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|