| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
分類: 未分類 |
十分寒冷的1日..-33-
PE堂打排球..在與fD扮唔識打波..-\/\/-v
數学測驗..完全不懂-/\-
係群藝..*去禮堂聽野 {極悶尼!.\/.}
冇帶校縷.. 真{失敗}!*/333\
你們熱鬧..-0-我選擇靜坐..
借左包皮同貓堅件校縷黎嬲住尼..-v- {但刀係好凍!}
行去巴士站等車..等左好奈車[超凍-333-]..所以飛的返家=]
|
| 發表時間:2008-01-24 09:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
●×° m0NDa丫*恩½`》 於 2008-01-25 06:39 PM 發表:
cM`到-333-*
|
網主回覆
恩恩 : xD
謝了你的cM唷=] Posted at 2008-01-25 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
●×° m0NDa丫*恩½`》 於 2008-01-25 06:38 PM 發表:
心心>v
|
網主回覆
多謝你送1個甘可愛的cM比我=] Posted at 2008-01-25 06:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
﹢.".承諾*∴蠢 於 2008-01-24 10:14 PM 發表:
-["對不起-口-"沒有陪你.."
|
網主回覆
唔緊尼-33333- Posted at 2008-01-25 06:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|