| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
分類: 未分類 |
12点幾起身..[ 好早尼 !* ]-\/\/-
同左丫媽落街食野''=33=
2点幾牙聰同小傑尼左我屋企..-0-
逗留屋企1陣..去左1+1-33-
見到我fd..=\/\/=
{承諾 笨}-口-
6点幾走左..-0-
跟住去(佐敦*)找我丫媽
呆坐..-333-悶死我LA \口/
11点幾{打邊爐}!-好早丫-333-
12点幾反家-.-
反到去1点倒..."
跟住((教教豬))-00-Z
|
| 發表時間:2008-02-03 02:22 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
`'!_[]VE×魚° 於 2008-02-04 12:07 AM 發表:
cM子到..*
|
|
|
卡樂B 於 2008-02-03 08:04 PM 發表:
轉左blog 係http://blog.qooza.hk/zzzloklokzzz cm^^
|
網主回覆
謝尒的{路過}*!-333- Posted at 2008-02-03 01:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
﹢.°.承諾*∴蠢 於 2008-02-03 07:59 AM 發表:
唉.."梨個朋友中文水平真高xD..我都有D o咀-口-! 佢把聲勁高音.."so想打9佢- -!!汗
|
網主回覆
我fd的中文水平高過龍"..-\/\/- 別怪她尼"-333- Posted at 2008-02-03 01:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|