| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
| 2009-07-20 |
分類: 未分類 |
今日去左石籬浦..
本身係要去書店既..
拎住勁多書..
佢一本都唔收- -
信拎左成袋..
收得個幾本..
緊住我地履行左女童軍的承諾..
日行一善..
將個D書送晒比個婆婆..
係唔係好好人呢?
緊住YIU請我食糖水..
多謝晒..
我地係石籬見到哈利波特呀..
yiu仲同佢影tim..
緊住yiu話想睇金瓶梅tim呀..
佢仲攬住張海報唔放手..
哈哈..
佢話一定要去睇呀.
記得大紙巾呀你..
一間流鼻血就唔好啦.
信同yiu合謀打劫遊戲鋪..
拎個到個支玩具槍..
笑死我..
原來石籬都幾好玩嫁wo.
ha
招人同yiu+信拍金瓶梅呀,,
哈..
|
| 吾該c0mMenT比我a_a [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
其實莪悟系悟想番架!! 只不過~~~~~~~~~~~莪悟小心訓過頭,悟知醒xd
|
|
|
系牙,,石天留我... 今年f.2 d書唔要咖啦, 你買書搵我啦
|
|
|
-.-去石離浦? 浦佐去石離邊到牙=.=? -,-邊有人好似你甘x_x咖 拎甘多書刀冇人收-.-陰公.
|
|