| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2008-02-01 |
分類: 未分類 |
原來每次都係我的幼稚~~
令到你咁唔開心~~
但每當見到佢望住你笑∼∼
我真係真係爭唔落LA~~
今日本身好唔開心嫁~~
唉..
唔通我地的友誼就係咁脆弱??
友誼之間唔係因該要信任既咩??
點解你唔信我AR??
但有馮信.林瑤同琳AND 林KA 陪住我~~
令我開心左好多~~
THX AR~
我真係好失敗AR~
唉唉唉唉唉..
友誼對我黎講真係好重要~~
我唔可以冇左嫁~~
|
| 吾該c0mMenT比我a_a [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
鴻少 於 2008-02-05 10:01 PM 發表:
你唔應該有仇更唔應該有傷....不要介意我說一句長痛不如短痛,你認為這段感情可以到永遠嗎....就算你要在爭到難保很快又會分開..凡事兩面睇..可能廖任都唔係真心既呢..請不要介意我這樣說
|
網主回覆
我明白的~
我會放手的~~
我冇話過要爭AR~
Posted at 2008-02-06 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- 鱅 莔 莔 莔 i'M 格 !? 於 2008-02-03 06:34 PM 發表:
我 泥 cM 喔!?
|
|
|
榜上有名 高興=)
我想問你一個問題 煩惱係米你既食物 冇佢係米會死 ?
根本吾係 你D煩惱根本吾係煩惱 你D問題根本吾係問題 你吾諗佢吾會死伽 船到橋頭自然直 聽天由命拉 既然你D煩惱吾會令你死 點解你仲要杞人憂天 ?
其實你中意米去爭10r 如果佢當你係FD伽 就吾會同你爭拉 既然佢吾當你係FD 你都吾洗當佢係FD 甘點解你又爭 ? 幸福係要爭取伽 你成日問點解幸福未泥係冇用伽 行動最實際
友情有幾仲重要 ? 友情可以當飯食 ? 你冇左友情會死 ? 我地每個人都冇自己條路要行 朋友只係你既點綴 最後都只係得你自己一個行落去 既然遲早要分開 甘又有幾重要 ? 仲有你D友情都經吾起考驗 算什麼友情 ? 醒醒吧 -[]- 我不想見你錯下去
|
網主回覆
THX U~~
Posted at 2008-02-03 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
原來無啊媽份既, 不過都算啦, 你開心咪得囉, 你都讓愛啦, 佢重可以咁黎控制你的情緒既, 佢真係一個壤人.
|
網主回覆
有嫁~~
係心中嗎??
Posted at 2008-02-03 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Charlene 於 2008-02-02 11:23 AM 發表:
cM到!!記唔記得我ar? 唔好咁sad啦@@@ forever friend!!! 你仲有我ar!!
|
網主回覆
THX U AR~~
forever friend!!!
Posted at 2008-02-02 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|