| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
| 2008-02-06 |
分類: 未分類 |
跑好好玩AR~~
玩到痴左AR~
今日年30晚AR~
食團年飯AR~~
好多餸AR~~
飲左紅酒加汽水AR~~
YUMMY~~YUMMY ~~
好開心幫到MIX AR~~
同ARYEE冇事就好LA∼
去行花市LO~~
期待聽日既來臨AR~
BECAUSE擺糖果盒AR~~
      
|
| 吾該c0mMenT比我a_a [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
鴻少 於 2008-02-13 09:32 PM 發表:
紅酒溝汽水邊到好飲架,飲曬成瓶都冇野啦...
|
|
|
MIX 於 2008-02-06 10:11 PM 發表:
新年快樂!! 多謝你 YEE原諒左我啦 WING阿傑仲等緊你嫁 2月14日出去 唔好遟呀
|
|
|
阿傑 於 2008-02-06 10:00 PM 發表:
新年快樂!! 記住2月14 号出去
|
|
|
練仔 於 2008-02-06 09:57 PM 發表:
新年快樂(當依家係1月7日12:00am)
|
|