| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 9 日 星期六  |
| 2008-02-09 |
分類: 未分類 |
我堂妹琴日黎左AR
掛~住同佢玩~~
唔記得左打BLOG~~
比佢D相你地SEE AR~~
好可愛AR~~



好可愛AR~~
我MSN 有AR~~
^^
BB好Q AR~~
|
| 吾該c0mMenT比我a_a [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
一d到吾愛 -[]- 我仲可愛拉 Xd [嘔死中] 不過我遲D剪頭髮 吾再行可愛路線拉 =p 係米好可惜呢 ? 跟住我玩清純100k 哈^^^' 仲之番學後你會見到新既我 我要洗脫 [鴨仔] 不過我好中意唐小鴨.v. 呵 總之我都係大家心目中既可愛唐小鴨拉 Xd
|
|
|
''-`愛; 於 2008-02-10 09:29 PM 發表:
halo~>vv
|
|
|
yee 於 2008-02-10 08:28 PM 發表:
係你叫人去.. 自己又唔去 去啦... 我地一齊去接你,, ok??
wing去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦... wing去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦... wing去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...去啦...
|
|
|
阿傑 於 2008-02-10 08:25 PM 發表:
做咩唔去呀 我黎接你..好冇 2月14号1:00係你樓下等啦
|
|
|
MIX 於 2008-02-10 08:22 PM 發表:
可愛呀 點解唔去... 一定要去!! ar yee都去呀 咁多人去都係為你 又係你話小人唔去 儀家多人又唔去 我買麥提莎比你食啦 你唔去佢地唔去嫁
|
|
|
MIX 於 2008-02-10 08:21 PM 發表:
可愛呀 點解唔去... 一定要去!! ar yee都去呀 咁多人去都係為你 又係你話小人唔去 儀家多人又唔去 我買麥提莎比你食啦 你唔去佢地唔去嫁
|
|