ar_wing123
暱稱: 穎
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 268
留言總數: 2459
今日人氣: 0
累積人氣: 20343
2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


2008-02-22 分類: 未分類

 今日又係咁~~

唉..

C到鄭生的CM..

我真係好想喊AR~~

我真係好感動~

好THXU AR∼∼

今日要女童軍AR∼∼

4:35先走得∼∼

但又去左班會到。。

5點幾先走得~~

班會搞活動..有得去海洋公園AR~~

HAPPY HAPPY~~

AR 4冇事嗎??

 

吾該c0mMenT比我a_a [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ar_wing123 的日誌)


na_na520 於 2008-02-24 08:29 AM 發表:
路人=]
BUT CM FOR U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aki1022 於 2008-02-23 02:49 PM 發表:
芝` 去拉
1c班個網 ;;;;
http://blog.qooza.hk/slc2008_1c
各位想知道去海洋公園既事都有
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



豬8戒 於 2008-02-23 11:21 AM 發表:
係米整係班會成員有得去ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



paul614hk 於 2008-02-23 12:14 AM 發表:
海洋公園....去到我驚你地咬低喎.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



todaylau 於 2008-02-22 07:51 PM 發表:
幾時去牙..系咪禾地自己班搞架..只有禾地出渣//好興奮牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]