臨近聖誕了 外面春天一樣
-
你覺得這個世界好像很口渴嗎? 人人都話要飲杯野 飲杯野好似 幫個心醫病 同病相憐既人好多 三唔識七既都可以坐埋一齊飲野 能坐埋一齊未必開心 不過至少有人陪 我唔中意一個人 所以想有人陪 我想醉 所以我想有人陪我醉
即使昏醉 大概不想安睡 回去不回去 同樣掃不走空虛 誰醉倒仍會 扶著你支撐身體?
為空虛而找愛, 只會更空虛
每個人都會仰賴自己的知識和想法, 並且被這些東西束縛著, 而且被這些事情為事實。 但是知識、想法是非常曖昧的東西, 那個現實也可能是幻覺。 人都活在誤會之中…你不覺得嗎? 你能看得多遠。你的將來也有多遠。
我記得林肯講過, 如果你鬥唔過你既敵人, 最好同佢做朋友.
have a dinner with team member =]
也許頹廢也是
另一種美