今日真係爽!!
個班主任出左去,所以搵左個肥佬黎代課^^
我地最後戈堂上中文喇...
個丫sir就話默書啵
但係最最最搞笑就係..默書戈陣
佢寫晒d未起黑板==
就叫我地默書-0- 【呢種人大家一定要學習喇!!】
ps. 我地大半班都會拎本書出黎一齊默添xdd