/▉°□﹏ 一 粒 花 心 的 冰 `=] ﹏ 〝° ××琪〝y0〞【死神○我愛你】
↗ ××〝■°♀MsN 狂-3-♀°■〞××↖
↙××〝■°♀莪曖尒老公♀°■〞××↖
→××〝■°♀小偶×紫菜×丫之×s!u欣×晴×冰□永遠一起♁♀°■〞××↖
archiiiarcha
暱稱: ↗▊°■﹏s!u冰 ﹏ 〝°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2009-06-02
第3日-v-第4粒心-v-
第2日啦
糸真既?!糸咪真架?!吳...
陳欣其...我決定同你絕...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 4 月 4 日  星期六   晴天


上下論壇啦-_- 呆滯 分類: 未分類

好少上論壇的自己-3-

今天竟然不知所謂地上回了這個故意被我忘記的論壇-v-

其的所謂論壇-3-

想起她-3-

一定會想起之-3-

3日的假期-3-

對我來說-3-

太長的時間了-3-

看不見之-3-

心中一點點的慌亂-3-

不想致電給她-3-

怕聽見她的聲音-3-

心中只會不開心-3-

其真的不喜歡和我玩麼-3-?

為什麼-v-?

我太討厭了吧-_-?

就連之也好像不太喜歡和我玩似的-_-

真正的朋友-_-

要怎樣才能找得到-3-

一定要在網上認識嗎-_-?

死神-_-

軒仔-_-

丫哥-_-

大家都不太理會我了

或許..

眼淚是我唯一的朋友

哭是我的象徵

眼裡全是為之已流的眼淚...

升中後..

和她會分開麼?

提早離別

或許更好

2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


又打返blog啦-_- 分類: 未分類

又打返blog啦

如果吾系個fd話佢有qooza

無咩心機去打-_-

好悶-_-

今日全日響fd個度做專題專題專題-_-

超悶-_-

重要d畫畫到超樣-_-

跟住重要佢部腦超lag-_-

重要成日重新開過-_-

煩住哂-_-

超想返返屋企開自己個部寶貝電腦-_-

唉.....

死神又吾知發咩神經-_-

成日叫我打俾佢-_-

我吾想打呢-_-

佢又吾話我知點解要我打俾佢-_-

正衰神

死魚

2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


bibu...今日考完試黎丫` 不安 分類: aR喳`

今日考完試黎丫`

點算丫`

我考得好差丫`

有好多題都吾識丫`

一定吾會高分`

可能會吾合格丫`

點算丫`

我死得啦`

一定俾丫爸話啦`

嗚...

2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


嗯...琴日發左燒...今日上堂好眼訓牙... 害羞 分類: aR喳`

嗚...

琴日發完燒...

今日又要上堂...

上堂個陣成日想訓覺...

旦系又訓吾著...

重要琴日發燒冇胃口...

成日冇食過野...

琴晚凌晨3點幾先訓著...

又較錯鬧鐘...

較左6點半...

今朝早一早醒左...

旦系又訓吾返著...

搞到平時最遲返ge我變左差吾多第1返到學校...

今日重要當值個陣個頭赤赤...

想鬧人都冇心情鬧...

班男仔又狂咁蝦aR之`都丫其`...

唉...

冇乜心情理佢地...

班fd就咁俾佢地恰....

最怪系冇人恰我...

乜我真系好惡咩?

其實咁樣都好正常...

郭生連老師都夠膽頂咀...

旦系...

之前佢恰丫其`個陣...

我睇吾過眼...

就在追住佢...

呵呵...

我狂踢佢佢都吾夠我踢...

所以...

個次最後都系我地五姐妹赢左...

呵呵...