今日同國去左踩單車
我地踩左去上水bmx場同埋去左聯和墟
踩完之後去左雍盛玩槍戰
今日去左鄺維國home,玩左陣cso之後去左走廊到玩槍戰==
玩完之後就去粉嶺泳池游水,d水好暖,有煙出-,-
但係d水唔係好熱
游左1個鐘,國話好凍,所以就走左
今日放學之後係學校打波
傻仔國比f.1仔用藍球爆頭
之後佢隻眼紅曬
我地打左陣波之後,國去f.1仔到問邊個爆佢頭,但係個個都答唔知==
打到4點3,我地就番屋企lu