今日係day1 我發現媽媽每個day1都會問我:{ 唔使番學咩!?>} ged::好悶*但都無咩理到鄧玉雲 英文::講present participle ph.`唔太明但應該唔難既 hist::聽日唔想無左堂he,佢講聽日黎果個鬼佬我一早就見過了! lunch::係學校食,用了少少錢咋`ya=) chin::miss唔知又做咩甘火!珊居然用planner抄低佢發火既經過' maths::眼訓`都明既,但總是不懂得寫番條式出黎 放學話傾英文pr0ject,小琳明明不是我們組的,why都留下了!?> 無成果之討論!不停的{ don't take my baby away!} 口嚨同喉嚨果part我笑死左=)
我話左同包一齊去sing c0n* 要加油!`