| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 10.31 |
好耐都無打blog嚕.
ut真的死定了.
math,bio都唔知點好?
今日學校walkathon.
番到學校要開步禮
很熱.
居然有主題曲.=)
老師們好像很high!
有policeman維持秩序.
和lulu一齊走.
哈.好似示威遊行呀
wow production的人無所不在的
避不了的鏡頭-3-
到了露天廣場.
人人都坐低.
f1那些拎banner
愈來愈似示威了哈=)
影相真的好好笑.
之後同lulu去滿記食糖水
明明自動門的啊
lulu走過去,唔開
之後我就行過去,又唔開.
lulu就不停話,入左去先算啦100.
他不停推我去那門口.
門都開唔到.點入去先算呀?
為左入極都入唔到去既事,笑死左我啦.=)
點知有個阿嬸一企係門口就入左到.
笑到傻左=)
滿足的食了.
|
| 刊登時間:2008-11-01 01:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 83 | »
|