2008 年 7 月 23 日 星期三 
|
|
2008-07-23
| 分類: 未分類 |
今日訓醒果陣3點-__-""
就係到等電話"
等左冇耐...老婆打尼la@.@!
點知傾唔夠一陣就cut線=___="
然後就一路係到悶悶悶悶悶悶x"
悶到6點到
我大陸條村d人尼左我屋企-口-"
原全唔知咩樹囉- -"
不過算la"
跟住有個大概係我阿叔叔ge人走埋尼
同我傾計...同比煙我"
開頭我一路話唔要0-0"
因為係大陸煙尼- -
跟住諗諗下都係要左-3-""
佢仲同我講 我高左好多 成個大人咁- -"
佢講完之後行開左...
跟住就到我姑婆走埋尼-口-"
又話好錫我又成...
然後又話比心機做人...
之後一堆理論...
果時我玩緊msn- -"
7點到我換3出街搵fd 打機加搵工"
點知一搵就請xD"
仲叫我星期五返工
跟住同我fd去左新之城睇野"
一路行果陣係到諗老婆生日送咩好呢 - -"
雖然仲有一些時間先到...
不過e加諗定先"
跟住fd行左去夾糖食xD"
跟住搭車返屋企~"
| |
|
2008 年 7 月 21 日 星期一 
|
唉-.-"
| 分類: 未分類 |
今日一起身就有一種好掛住BBge感覺"
諗返琴晚訓教果陣"
發過兩次夢"
兩次都見到BB"
唔通我真係咁掛住佢@@"
諗完發夢D野之後走左去玩電腦xD"
玩左冇耐~阿恆打比我傾電話~
一路傾一路玩電腦~
傾完電話之後
叫左阿恆尼我屋企- -"
跟住坐坐坐坐坐坐到4點幾5點"
就陪阿恆出荃灣"
出荃灣做咩?
我就唔打LA"
9點幾去左長亨找拎d野"
拎完之後就..."
(唔記得左")
| |
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|