2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天



2008-07-23
分類: 未分類

今日訓醒果陣3點-__-""

就係到等電話"

等左冇耐...老婆打尼la@.@!

點知傾唔夠一陣就cut線=___="

然後就一路係到悶悶悶悶悶悶x"

悶到6點到

我大陸條村d人尼左我屋企-口-"

原全唔知咩樹囉- -"

不過算la"

跟住有個大概係我阿叔叔ge人走埋尼

同我傾計...同比煙我"

開頭我一路話唔要0-0"

因為係大陸煙尼- -

跟住諗諗下都係要左-3-""

佢仲同我講 我高左好多 成個大人咁- -"

佢講完之後行開左...

跟住就到我姑婆走埋尼-口-"

又話好錫我又成...

然後又話比心機做人...

之後一堆理論...

果時我玩緊msn- -"

7點到我換3出街搵fd 打機加搵工"

點知一搵就請xD"

仲叫我星期五返工

跟住同我fd去左新之城睇野"

一路行果陣係到諗老婆生日送咩好呢 - -"

雖然仲有一些時間先到...

不過e加諗定先"

跟住fd行左去夾糖食xD"

跟住搭車返屋企~"

發表時間:2008-07-23 10:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天



唉-.-" 不安
分類: 未分類

今日一起身就有一種好掛住BBge感覺"

諗返琴晚訓教果陣"

發過兩次夢"

兩次都見到BB"

唔通我真係咁掛住佢@@"

諗完發夢D野之後走左去玩電腦xD"

玩左冇耐~阿恆打比我傾電話~

一路傾一路玩電腦~

傾完電話之後

叫左阿恆尼我屋企- -"

跟住坐坐坐坐坐坐到4點幾5點"

就陪阿恆出荃灣"

出荃灣做咩?

我就唔打LA"

9點幾去左長亨找拎d野"

拎完之後就..."

(唔記得左")

 

 

發表時間:2008-07-21 11:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


arhei1130
暱稱: - * ◇ × aR 熙 * ﹏ ° ×
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-06-26
2009-04-08
2009-03-17
搵到工la-v-"
2009-02-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 157
今日人氣: 5
累積人氣: 2798