, ★' `【s!U BEE:D!ARy"   

…{°" ,..原 來 傻笑最 好!

 
 
arhiu831

暱稱: "{||!`' A曉*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

:: 我的連結 ::

 
AH樺Q0OZA*
AR君Q0OZA*
AR芝Xanga*
AR欣Xanga*
AR淇Q0OZA*
C0CO Xanga*
C0W牛Xanga*
GAP翹Xanga*
JuL!AN Xanga*
KALAM Q0OZA*
S!U海Xanga*
S!U萃Xanga*
王錦Xanga*
肥豹Q0OZA**
嘉琪Xanga*

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言

:: MY LOVE 2i ::

 

:: ARHIU ::

 


          by: 
   

 
 
2006 年 6 月 3 日  星期六 晴天

FROM 5 & FROM 7 畢業禮`

今日係 FROM 5 & FROM 7 畢業禮`  10點幾11點起左身`  正野食,,   牙翹打左黎 `   傾左陣  ,,  打比肥蕙`

換海事衫返學做姑哩LU`  返到去同肥蕙`C偉`牙君玩左陣,,  去左關月明杜點名,,  上去手樓梯` 

同月YING一組`熱撚到我仆街` 仲要企成個鐘`手3樓個2個FROM ONE又係咁玩到咁Q大聲`  驚死冇人知`

之後上去禮堂個時  ,,見到周澧`  返左黎成個半鐘,E+先知姐夫都有黎`  等我話比牙翹知等佢後悔下先`

係禮堂同簫文玲&河馬坐`   河馬係咁玩簫文玲問佢浩然哥去左邊` 笑死我AH` 之後4:00杜我又係時間變身LU`

玩返個{{1分鐘換衫比賽`   得我一個參賽 -0-"  肥蕙係咁張我D衫放入袋杜,,  個袋就唔要得NA,,  咁正法`

之後  又見到周澧`   佢同我一齊出禮堂  ..見到我換左件校服話咁快變左身既  -0-    之後係MPROOM...

係咁囉D野食比人食,,自己又冇得食`  係黃榮生同洪良碟野食杜抽水..  洪良仲話我快過超人牙換衫  *

仲話我正唔見哂佢D仔仔囡囡`   -0-"   C偉見我地有得食,,  佢冇得食..係個盤杜囉`  仲要得我地3個知`  *V*

之後幫人清野食`   D人唔食D野比我地囉哂`   FROM2一組  ,,FROM3&4一組`   超好玩AH`   黎個搶野食比賽` 

D人走哂之後我地就係咁食  ,,  不過係咁比人搶  -000-"   食完就同C偉去廁所..THEN歸家`   今日真係又玩夠..

又食夠`   又做夠AH`  << C偉話既E句`     歸到家 .. 沖涼打比AR翹后又食飯 `   都冇食..飽到死  ,, FUCK  ` 

同我細佬DICT  ..  .點知個波羅蓋又痛過  ,,   痛到我喊`  . / " \ .   同牙翹傾左陣,,又訓左LU,,  超累AH`   

發表時間︰2006-06-04 03:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 
 
2006 年 6 月 2 日  星期五 雨天

紅 雨AR'

今日同家姐洛街一齊返學..之後去左搵牙翹..言到學校'  去左搵M智行抄功課' 之後因天雨同星期五,,上課室'

交功課'  第一堂中史要Quiz..好彩琴日有溫書' 之後邊個冇帶堂課起身答miss上堂帶咩' 不過我冇答好誠實咁企返係杜. .

白痴'  之後Quiz完上堂..悶死我-0-"  小息"  牙翹'嘉琪'肥蕙要罰企' 小息悶到我坐左係杜發夢' 月ying上左黎搵我..傾左陣,,

李sir上黎收$'  咁就比佢呃左我$25 LU" 之後中文堂" 好乖咁上堂' 王錦係咁話快d紅雨"  一到小息牙翹'嘉琪'肥蕙又去罰企'

聽到話紅雨,,成班一齊嗌:好野,,個個都以為走得  ,,點知..   要上返堂-0-" siu.. eng堂' 悶死我na,,  臨lunch..校長為我地帶黎喜信..

好野放得學ar..  學校比放wo"  不過from onn & two要留底食玩先走得ar.-0-"  個個都唔食個飯..  扔左佢..  食完走得lu' 早放得..yeah"

之後同肥蕙同牙翹等車既..點知牙翹要搵佢條仔..至衰又洛雨,.唔係既話陪佢地牙ma..之後返到屋企,,mami同dad又要出街..

得返我一個,,同牙翹傾左3個幾鍾電話,,講左好多白痴野,,  之後佢補習,,咁我又去接牙妹返屋企..之後去左玩電腦na"

_____________________________________________________________________________________

問卷題:

 1.一生人以來第一個偶像:   我MAMI 掛"
2. 希望住怎樣的房子:   唔好 咁 大間 ,,夜晚  個時     客死 我丫..
3. 天生是腸胃好的人嘛:  <<  姐係   咩!?  係掛,,
4. 覺得自己自私嘛:   某 程度   上 係..
5. 對香港的感覺:  垃圾  港-0-"
6. 覺得自己會點死:   仆街  仆 死  -0-"  或者 比人    打 死  ..
7. 有乜野事你好後悔當時做左呢個決定:  有 都  唔話 你 知"   其實好似   冇 -0-" 
8. 你覺得你自己係一個偏向思想正面定負面ge人:   正  *V*"
9. 現存最「古老」的記憶:    古老  ?!    我 曾曾曾曾曾曾曾曾曾曾曾爺係   郭子儀  *V*" 歷史人物 WO..  << 其實 講下笑咋  ..-0-"
10. 曾經自己為一個人做過些甚麼事:   CRY  ..  . / " \ .
11. 有邊個明星你欣賞佢但係佢稱唔上係你「偶像」:   都 話            ..歷史人物   郭子儀 洛"
12. 有邊個明星稱得上係你偶像但其實你都唔係覺得佢咩太多野值得你欣賞:   我自己  -0-"   白痴 既 性格     岩哂 我  *V*
13. 最鍾意自己邊D性格:    都話  白痴 既 性格     洛..
14. 試過睇咩戲/電視劇睇到喊:    以前  細細個 睇 咩   恐怖野 都   喊-0-"
15. 最後一次感到壓力的時候:   就   係 比  巴士阿叔   挑釁  既時候 NA    ,,正"  *V* 
16. 一件最近想擁有的奢侈品:    何   為   奢侈品  呢!?*
17. 希望退休後有甚麼生活:    好似  D 牙婆  既 咁..   唔係  訓  就 食   ..正"
18. 小時候對世界有過些甚麼誤會:    有    鬼..     不過  E+ 我都  信有" 
19. 最後一次跟心儀的人講話:    何   為      心儀的 人  呢!?*  中意既人?!
20. 自覺是否需要心理輔導:     極度  需要 ..  我就    崩潰"   比巴士阿叔   挑釁  左咁耐丫..   嘰嘰  *\
21. 遺傳了家人的甚麼特質:   賴   既 性格"
22. 喜歡的遊戲:   我    唔    打機 嫁WO   唔好 意思*
23. 講三套你最喜愛的電影:    好 睇    就 中意 嫁 NA'  
24. 你會不會選擇做一個有錢和出名的人:   係       ,, 就 好NA..  不過    冇 可能"
25. 愛情, 友情, 親情, 請排序:   親情"   友情  *\\  愛情,,
26. 有無堅持使用邊d牌子ge產品:   |\| 0" 
27. 有無邊D朋友你覺得/希望可以同佢熟D,但實際上唔熟:   個個  都係咁   ..想 點//'
28. 幾歲時第一次鍾意人:  中意  人   .. 點 知WO"
29. 較喜歡媽媽還是爸爸:  |\/| A |\/| !  ..
30. 甚麼讓你感到尷尬:   魚   左 既野'
31. 而家諗返轉頭唔明自己點解當時要咁做ge事:    好多    呢 !!
32. 最敬愛的對象:   你..
33. 有無邊個明星係你之前好唔鍾意:     R0N..
34. 你有無一D[特異功能]:    有'   我曉     飛,,  蜜蜂WO' 
35. 喜歡的品牌:   ALL-STAR..
36. 你願意花時間學習些甚麼東西:   中意   咪 去   學囉*
37. 最後一次因為什麼事而哭了出來:   小息  個 時'    {{唔講 你  知 ..
38. 用一個詞語黎形容你ge性格, 你會用咩詞語:   白 痴'    <<  永遠   至岩我'
39. 對上一件由衷感到感動的事:    姐係咩  ?!
40. 曾經約會過不算熟絡的網友出來見面嘛:     好似    冇 WO'
41. 會跟熊熊或者其他的娃娃一起睡:  |\| 0..
42. 最近最煩惱的事是:   就   考試,,     乜 都    唔識'
43. 有無一個moment 如果你做左另一D決定, 就會大大影響左你ge一生, 有的話是甚麼事:   |\| 0"
44. 承上題, 受到呢件事影響, 你估計你ge人生有咩唔同:    都  話 冇洛  . \ " / .
45. 愛過的人中有些甚麼不堪的性格:   唔  話 比你知 ..   等 你     心思 思'
46. 有咩事你一遇到就會覺得好噁心:    食 生     既 野..   同埋 要有  血  係 上面 既'    
47. 從事過甚麼工作:     學 生  一名'
48. 有咩人你好感激佢但唔好意思同佢講:   好多  WO  *//
49. 有無曾經俾人偷過野:   有..  成日   比 牙妹 偷 我D野 用"
50. 中左六合彩, 第一件會做咩:   買哂   我  中意  既 野先 '     ,,咪講少*
51. 覺得自己傾向是實際還是不設實際的人:    不設  實 際'
52. 最希望睇到邊兩位藝人結成一對:   小方 同 Stephy
53. 親友怎樣形容小時候的你:   可愛   ..成日  傻 笑'
54. 算是怕悶的人嘛:  YAYAYA..   悶   死 我 就死.. 
55. 初次接觸電腦係幾時:   小一..
56. 由細到大曾經希望過從事咩職業:   黑衣*V*
57. 最有恆心做的一件事:   正野   食 個 時*
58. 曾經想過加入誰的fans club:    邊  個都 唔想 WO..
59. 依賴性強嗎:   強 掛*
60. 數得出三個令人有厭惡感的人嘛:    其實   可以 話 冇 既*
61. 人生當中暫時有邊D稱得上係轉捩點:   轉捩 點 ??!  -0-?
62. 父母曾經為你的甚麼而感到自豪:    攞 獎'
63. 有沒有東西你的朋友不喜歡, 只有你喜歡:   唔 知!
64. 有沒有東西你的朋友喜歡, 只有你不喜歡:   唔  清楚 WO!
65. 有無邊個地方你去完以後都唔想再去:    鄉 下   TAI  O...
66. 發生特別事第一個搵ge朋友:   AH翹*
67. 有冇特別喜歡邊幾個中文字:    笑*     ,屌    ,,仆街     -0000-"
68. 慣於[明戀]定[暗戀]:     明  戀   .
69. 印象較深的電影對白:      I LUV U'
70. 有無嘗試過訓練自己的非慣用手:    有  '想學  寫 字"
71. 印象最深的小學同學:  SIUYEE*
72. icq多數用咩mode:     線 上   //
73. 邊D地方令你有愉快ge回憶:   SCHOOL'
74. 邊D地方令你有不快ge回憶:   也是 學 校'
75. 第一張擁有的CD:   下...   好似  一 張都   冇  *V*"
76. 曾經迷戀過邊D明星:  |\| 0"
77. 鞋號:     |\| 0:7
78. 頭髮顏色:    黑 '
79. 喜歡洗澡時唱歌:    有  時*
80. 喜歡用左手還是右手:   右   "  *V*
81. 喜歡日本還是韓國:   韓 國 & 日本  ((  混合  體'
82. 喜歡可口可樂還是百事可樂:      可口 可 樂"
83. 喜歡晚上還是白天:   白 天'  夜晚  驚 死我 丫..
84. 喜歡電影還是電視劇:   電影 & 電視 劇((  混合  體'
85. 喜歡綠色還是藍色:      藍色*
86. 喜歡粉紅還是紫色:     粉紅色*
87. 喜歡夏天還是冬天:   我  中意 春天多 D W0"
88. 喜歡張可頤還是宣萱:    宣萱 *
89. 喜歡容祖兒還是楊千嬅:    容祖 兒'
90. 喜歡快歌還是慢歌:     唔  快 唔 慢既得  唔得 AH*
91. 喜歡《魔戒》還是《哈利波特》:    哈  利波特'
92. 喜歡銀色還是金色:    銀色*
93. 喜歡鑽石還是珍珠:   2 樣差唔  多'
94. 喜歡日出還是夕陽:   太陽公公   洛山 了  ''
95. 喜歡好笑的東西:   HEI..     YA'
96. 喜愛的電台:   唔 聽嫁WO 我'
97. 下一次會買的CD:    未諗 過-0-"
98. 有沒有戴眼鏡或者是隱形眼鏡:   有一   副  ,,不過唔  帶 既.. 
99. 比較喜歡笑片還是恐怖片:   笑片'    恐怖  片我  驚 我睇到 喊'
100.如果你明天就要死的話, 你會第一件做什麼:   咁梗係 睇下 D親   人 死 左未,,因為  如 果 你死左 后,,你D親人  又死 埋..
                                                                                                                            就  冇人 同你  正     墓碑同 拜你 丫 MA..   之後 就   立 遺囑先 NA..  

 

發表時間︰2006-06-02 07:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]