第一,你都話你自己講左出去啦,,我講唔講多次佢咪又係知-.- 濕鳩,,你叫我唔好講,,我講比小龍知,,1次咁大把?年中你爆唔少人秘密ok? 0n9- -
第二,我地見你同佢行得咁埋咁開心,,廢時阻住你啦,,fd? fd點會阻住人地拍拖先@_@.呀琳同你散又關我事-.-' 你自己同佢散...'冇feel就散嫁啦..傻系
第三,條女又唔係我..唔大開雙手你你都自檢下啦..係人地條仔面前同佢條女玩得咁埋,,係人都會諗有野啦,,1,2個人覺得正常? 會唔會成個福來村都覺得@_@ kai子?
第4.奶媽講過d咩-.- 屈人一流,,小龍屌你老母,,我代表全福來村人士屌你老母..謝=]'
第五.原來你當我傻仔,又話對我唔差,,又話我傻仔..又老死又傻仔....我睇你真係最傻果個-.-
多謝你關心我地啵,,依加先講?問果時唔同我地講,,我咩都唔知呀,,你問完等於冇問-.-托?
你最濕鳩,,人地大家鐘意大家洗撚你做傳話機-.- 肥龍開口就一齊左啦,,依加唔係你佢地仲有排@_@..仲好講-.- 有冇當肥龍fd呀-.- 你有冇當佢係fd?有你個情聖係度阻住晒,,人地想拍拖都拍唔到啦-.-比人嬲完鑊仲唔改,,仲要繼續玩到咁埋,,仲衰,,仲要厄住唔話佢知,,都唔知平時呀精唔落黎有冇去你屋企玩-.-
小龍:屌你老母淨係識話我地錯, 你自己平時d野,,唔係你成日痴住呀精,,肥龍點會陪唔到呀精呀,,仲好地地啦..,佢話屌你老母,,佢睇唔過眼..@@
好心你改下口蔬啦-.- 唔係你口蔬我都唔會後尾少左同你講秘密啦-.-轉左小龍肥龍呀堅講,,信唔過你,,事實,,自己叫人唔好講出西九自己講左,,有冇人型到自己爆自己d秘密呀@@? 小龍:1句答埋去,,肥龍同呀精d野關你撚事?傳話機?傳完仲要定期聯絡 日日sd sms..可能sd sms冇錯啦,,唔知你=]' 返唔返工關你撚事?
第一:年中你爆唔少人秘密ok?(同我講笑左)相信唔洗多講!大家都知道邊個多!我講比小龍知,,1次咁大把?1次唔係?(又笑左)禁我講左一次!你講多次咩意思呀?叫肥龍記住呀凱同呀精暗中拍拖呀?你講多次罷橪呀?
第二:呢個系答案同理由咩?(笑橪左)呀琳因為妳個無聊電話搞到散左!學你地啦!妳同佢有野@@
第三:妳地好意思講咩?怪你地唔理我地LO!唔見曬妳地!得我地2個可以點呀?妳係唔橪係自己玩手指!自己行街呀!你諗下當場鄭係得妳地2個啦!
第四:呢個都係聽人講!係又好唔係又好啦!屌我我接受! 屈人一流!你地喔! 屈我同呀精冇任何證據就唔好屈啦!妳地見過我地拖手未呀?on9!
第五:呢個系答案?笑左!係禁比返D錢我LO!
我係唔係E+先講呀?我成橪日問你地!你地邊個理過我呀!
呢D你知系呀!呢D問呀精同肥龍哥陣係點?你唔知唔好亂講野啦!傻系!
搞笑LO!自己條女落到黎!都唔理!睇黎肥龍都唔係好中意呀精姐! 你係唔係低B嫁?點解厄住佢呀?唔想佢唔開心炸!同冇人陪呀精去西9買禮物比條濕鳩!條濕鳩點呀?收到份禮物點呀?比人嬲完鑊仲唔改?都係哥句!如果哥陣唔係你地走曬我地會玩咩?得我地2個唔可以玩?禁點呀?自己玩手指禁高智能?(正常人都知啦)
我屌錯你LO!我痴住呀精?OK!屈人一流
呢D咩都唔知係度講!哥陣呀精話重中意肥龍!佢唔夠膽講!都係我講比肥龍廳! 呀精嬲肥龍唔主動溝返佢!罵肥龍成日要佢做主動!又咪係我同個傻仔講返!唔關我事呀!我個blog打咩關你地咩事??唔比我話其他人?唔比我另一個FD叫:肥龍 呀精 .......... |