呢個咩黎嫁- -
整左成晚嘟唔識- -有冇人教我
2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


好開心><新牛入手 開心 分類: 未分類

好開心><新牛入手 
條雖然用左我3分1人工- -不過超中意>.<
比你地睇下先@@
 



2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


唉! 開心 分類: 未分類

琴日貓左- -勁on9- -食飯食左1260蚊- -超貴- -不過除6
- -哈哈!搞到今日冇返工又-200蚊- -可憐
最煩就係我姐姐返左黎=
=



2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


有冇人讀華德中? 驚訝 分類: 未分類

有冇人讀華德中?同FD讀華德中?
有就+我MSN:[email protected]
有好多野想問- -我想讀- -好似好好玩禁



有野問你地喔@@ 愉快 分類: 未分類

下個月同FD返大陸紋身呀- -想紋就幾想紋- -
不過驚好痛呀T^T又驚紋完自己唔中意- -
點算呀?比D意見啦!一世嫁0 0紋唔紋好??



2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


好耐冇打blog@@ 愉快 分類: 未分類

好耐冇打blog魯@@最近好鬼亡喔..........
個師傅冇啦啦話想CUT頭髮 = =點知比佢CUT到爆短....SH!T- -
不過好舒服- -唔洗禁熱!
最近努力搵銀中><好辛苦喔- -
今日比人調左去荃灣做勁火- -
冇啦啦做多一個鐘- -
老細名句:[今天工作不努力!明天努力搵工作]
超屌LO = =想點
不過老細真係好令仔喔>3<

各位有時間去CUT啦!葵芳浪濤@@



2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


2009-06-21 分類: 未分類
第一,你都話你自己講左出去啦,,我講唔講多次佢咪又係知-.- 濕鳩,,你叫我唔好講,,我講比小龍知,,1次咁大把?年中你爆唔少人秘密ok? 0n9- -
第二,我地見你同佢行得咁埋咁開心,,廢時阻住你啦,,fd? fd點會阻住人地拍拖先@_@.呀琳同你散又關我事-.-' 你自己同佢散...'冇feel就散嫁啦..傻系
第三,條女又唔係我..唔大開雙手你你都自檢下啦..係人地條仔面前同佢條女玩得咁埋,,係人都會諗有野啦,,1,2個人覺得正常? 會唔會成個福來村都覺得@_@ kai子?
第4.奶媽講過d咩-.- 屈人一流,,小龍屌你老母,,我代表全福來村人士屌你老母..謝=]'
第五.原來你當我傻仔,又話對我唔差,,又話我傻仔..又老死又傻仔....我睇你真係最傻果個-.-

多謝你關心我地啵,,依加先講?問果時唔同我地講,,我咩都唔知呀,,你問完等於冇問-.-托?
你最濕鳩,,人地大家鐘意大家洗撚你做傳話機-.- 肥龍開口就一齊左啦,,依加唔係你佢地仲有排@_@..仲好講-.- 有冇當肥龍fd呀-.- 你有冇當佢係fd?有你個情聖係度阻住晒,,人地想拍拖都拍唔到啦-.-比人嬲完鑊仲唔改,,仲要繼續玩到咁埋,,仲衰,,仲要厄住唔話佢知,,都唔知平時呀精唔落黎有冇去你屋企玩-.-

小龍:屌你老母淨係識話我地錯, 你自己平時d野,,唔係你成日痴住呀精,,肥龍點會陪唔到呀精呀,,仲好地地啦..,佢話屌你老母,,佢睇唔過眼..@@

好心你改下口蔬啦-.- 唔係你口蔬我都唔會後尾少左同你講秘密啦-.-轉左小龍肥龍呀堅講,,信唔過你,,事實,,自己叫人唔好講出西九自己講左,,有冇人型到自己爆自己d秘密呀@@? 小龍:1句答埋去,,肥龍同呀精d野關你撚事?傳話機?傳完仲要定期聯絡 日日sd sms..可能sd sms冇錯啦,,唔知你=]' 返唔返工關你撚事?

第一:年中你爆唔少人秘密ok?(同我講笑左)相信唔洗多講!大家都知道邊個多!我講比小龍知,,1次咁大把?1次唔係?(又笑左)禁我講左一次!你講多次咩意思呀?叫肥龍記住呀凱同呀精暗中拍拖呀?你講多次罷橪呀?
第二:呢個系答案同理由咩?(笑橪左)呀琳因為妳個無聊電話搞到散左!學你地啦!妳同佢有野@@
第三:妳地好意思講咩?怪你地唔理我地LO!唔見曬妳地!得我地2個可以點呀?妳係唔橪係自己玩手指!自己行街呀!你諗下當場鄭係得妳地2個啦!
第四:呢個都係聽人講!係又好唔係又好啦!屌我我接受! 屈人一流!你地喔! 屈我同呀精冇任何證據就唔好屈啦!妳地見過我地拖手未呀?on9!
第五:呢個系答案?笑左!係禁比返D錢我LO!

我係唔係E+先講呀?我成橪日問你地!你地邊個理過我呀!
呢D你知系呀!呢D問呀精同肥龍哥陣係點?你唔知唔好亂講野啦!傻系!
搞笑LO!自己條女落到黎!都唔理!睇黎肥龍都唔係好中意呀精姐!  你係唔係低B嫁?點解厄住佢呀?唔想佢唔開心炸!同冇人陪呀精去西9買禮物比條濕鳩!條濕鳩點呀?收到份禮物點呀?比人嬲完鑊仲唔改?都係哥句!如果哥陣唔係你地走曬我地會玩咩?得我地2個唔可以玩?禁點呀?自己玩手指禁高智能?(正常人都知啦)

我屌錯你LO!我痴住呀精?OK!屈人一流
呢D咩都唔知係度講!哥陣呀精話重中意肥龍!佢唔夠膽講!都係我講比肥龍廳!  呀精嬲肥龍唔主動溝返佢!罵肥龍成日要佢做主動!又咪係我同個傻仔講返!唔關我事呀!我個blog打咩關你地咩事??唔比我話其他人?唔比我另一個FD叫:肥龍 呀精  .......... 



2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


天大ge笑話喔!!! 分類: 未分類

有一名傻仔提供自己的意見喔!


 

第一.你自己講左出黎比肥龍知你同呀精去左西九.OK? 我冇同肥龍講,,我同左小龍講,,
第二.你地(同呀精)去南'風'定唔知邊度果時返黎,,我同肥龍,小龍,坐係2蚊煙店到,,肥龍係度,,自然見到你同呀精2個人咁去友趣,,自己條女同人玩得咁埋,,不如下次你試下溝返條女,,之後你條女同肥龍玩得仲多過你?
第三.我地冇話過你地有野,,只係諗緊你地..順帶一提;除左我地3個覺得仲有人覺得..名我唔提-]唔通我地只係(覺得)都做改左?
第4,我同肥龍講? 你接呀精放學果時? 有幾多梁植偉出黎既平時玩開既見到你接呀精?
第五,借屋都唔洗講晒出去啦?我同我老婆冇野嫁啵,,你同D人講果時D語氣講到我地好似做過D咩咁?..不過算,唔關事- -

原來呀精對肥龍咁好@@..你仲清楚過肥龍-.-
咁清楚既-[]-?

第一:我自己講左出去(我同呀精去西9)!你洗唔洗講橪多次呀? 我同左小龍講,,呢個系咩?我叫你咩呀?你老母!你自己係唔橪係爆左呀!
第二:點解得我地2個呀?你地去橪左邊呀?見到我地識唔橪識叫我地呀?FD呀?女丫?呀琳禁橪樣同我散!我都可以話你地有野啦!你老母!
第三:下!乜你地有講咩?乜你地會同我地講咩?如果係FD你會唔會連呢D野都唔講呀?到時我真係想溝呀精!唔通妳大開雙手比條女我?(好樂意同你做FD@@大把女)
第四:如果唔係你講邊個講呀?奶媽講曬出黎!你重想大聲話自己冇錯?
第五:我一直對你唔差姐!朋友上!金錢上!你點橪樣呀?一蚊二蚊同我計?你返唔返到學我成日問你啦!呢D叫咩呀?唔當你FD就唔橪關心妳啦!
妳地之前衰左!我成日問彤彤呀媽!點先令你地唔會衰!不停問朋友點先唔會衰!妳地幾時有關心過我呀?我生日幾時你記唔記得呀?
肥龍同呀精!我做傳話機妳地先可以一齊!我唔講方妳會做主動咩?呀精緊係會講你D野比我聽啦!SD SMS你幾橪事復過呀!打比你幾時聽過呀?
係你自己唔識拍拖就唔橪好亂諗野啦!諗之前就諗下自己先啦!

第五條答埋你下面哥句啦傻仔!
 



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


好我退出 分類: 未分類

 呀精條仔因為我同呀精玩得太埋
就話呀精中意我!
肥龍你咪橪on9啦!好橪自私!成日出到黎唔理我地!
禁我地玩有咩問題呀?
我講左比我心目中最老死的FD的秘密
話琴日同呀精去西9唔好話比肥龍聽廢事佢唔開心!
跟住我借埋間屋比我個所謂老死!
佢可以講曬比肥龍聽LO
重可以話我同呀精有野LO
想點呀?
吊妳老母咩!琴日佢點解要去西9買禮物比你條橪樣LO!
妳同佢幾耐呀?成日都要條女買野比你!
佢每同你一個月就諗買咩比你好!
妳送過D咩比佢呀!話我同佢有野?你咪橪on9啦!我E+就話你on9呀!打我呀!苯!
每次你地唔理我地!我地可以點呀?自己一個玩手指?你禁橪樣就嬲呀?
次次同佢行親街!佢都諗住睇中岩你ge野想送比你!你就唔知條女GE好心!重唔信佢!
佢今日知道妳講哥個大話勁唔開心呀!講話你唔中意佢!佢喊左出黎LO!中意我?冇野呀下!
成日3個人周街行!不如你地3個拍拖重好啦!擺橪明話禁你地!
唔該!好心妳地啦!話我地暗中拍拖?你地會唔橪會自己一個人行街呀?你地又咪係3個!有冇理過我地呀?on9肥龍有冇理你條女呀?
得啦!如果你唔想我同呀精玩!OK!我走啦!我以後唔橪黎福村LO!
我唔橪跟水房LO!廢事你地班基佬唔橪開心呀!
幾多歲呀?成熟d啦!
日日冇所事事!條女真心愛你比你話!fd真心當你fd 比你地話!冇野BOR!有咩當面講啦!唔好係人地後面講壞話啦!)(小學常識)
要吊我就入黎吊啦!你地覺得自己岩GE話!



2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


今日返工有個令令師姐 開心 分類: 未分類

今日返工有個令令師姐!好正嫁-,-
勁似雞LO!

努力搵錢中.......有時間去
食欠



2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


今日好熱..... 分類: 未分類

吊!今日原本見到間自己中意的SA廊- -不過填曬表之後.....
個令女話(下!你原來吾夠16歲嫁.........吾好意思呀!)
SHIT!你老母咩...寫禁多野晒氣!


點知諗住去返皇朝........
個死人丁丁- -話返翻黎要過天水圍做......
重要日日操頭!做你老母.......-.-一個月得果DD......|
算啦!我讀魔法學院算數-,-



2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


好悶呀>< 分類: 未分類

日日吾係通頂就訓教......>///<
好想讀返書!

我要讀大學XD



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


以後吾出黎玩 感動 分類: 未分類

以後吾出黎玩!搵份工!
同識返一個專一的女仔- -正常地過日子!
我要努力>///<搵工



arhoi321
暱稱: 牙凱◆=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
好悶呀!情人節!!!!!!!...
YO 2月14 啦
好苦悶呀.....點先可以...
夜晚返工好悶
今日放假- -無聊自己上...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章