| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
| 不平安夜 |
分類: 未分類 |
24-DEC-08[平安夜]
今個平安夜真係一個最不平安的夜
又嚟咩,我又舒服..又嘔T.T
好唔開心牙...
你又陪唔到我...
唉...
傷心...好想喊...眼淚也出來了...
-------------------------------------------------------------
不懂再用甚麼言語形容現在,
掛念你...
想著你...的一句一句話,
在我腦海中不停徘徊...
P.S.祝大家聖誕快樂
留一個聖誕快樂C0mmEnt
令我開心一點好嗎?
THX
|
| 發表時間:2008-12-25 12:37 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THXXXXXXXXXX
你比我的CM^^ Posted at 2008-12-29 12:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THXXXXXXXXXXXXXXX
開心HAPPY^^ Posted at 2008-12-29 12:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Happy~! 吾好吾開心牙!! 話哂係X'mas後假期牙!! happy(呀比)d啦!!!
|
網主回覆
THXXXXXXX
開心番la
HAPPY Posted at 2008-12-29 12:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路人甲 於 2008-12-26 12:13 PM 發表:
|
網主回覆
THXXXXXXXX
路人甲XDXD Posted at 2008-12-29 12:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
不平安夜,,歌名ma? 不怕,,我會10卜你呢..
|
網主回覆
我的好妹妹
你係最好嫁!!!
miss you Posted at 2008-12-26 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你有...
陪我玩><
哈哈 Posted at 2008-12-25 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THXXXXXXXXXXXX Posted at 2008-12-25 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xxx258 於 2008-12-25 10:30 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-12-25 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
xxx258 於 2008-12-25 10:27 AM 發表:
|
網主回覆
THXXXXXXXXXXXX Posted at 2008-12-25 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|