| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 2008-04-24 |
分類: 未分類 |
今日好凍牙~
今日d堂好悶~但係我上中文拔尖個陣,見到個中文拔尖個miss好令牙^^教得都唔錯,但係d 野好悶,兩個幾鐘之後就散ben啦。library個度仲俾左d績點我,我而家既累積績點有......35個牙!!! 好開心牙!但係d人今日抄完我d野唔回水,收少左牙!講埋今日個科學問答比賽,我個班以5分之距勝出比賽,d問題咁百痴,俾我都win啦。第二班d人好乞我僧,佢地係唔係都係度嘈嘈閉,煩q住哂!慘得過我地win牙!
|
| 發表時間:2008-04-24 08:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
| 2008-04-23 |
分類: 未分類 |
朱sir(p.e個牙sir呢)話聽日有人監堂,叫我地做好本份,唔好嘈嘈閉喎
今日放學好悶牙,所以我專門兜遠路兜番去屋企。但係我好晏訓...
我覺得我近日好似大火左d...個人易悶左,仲成日想訓想訓咁...
悶悶不樂中...... |
| 發表時間:2008-04-23 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 20 日 星期日  |
| 2008-04-20 |
分類: 未分類 |
今日超激氣牙!我牙爸部電話BREAK左,佢就去BUY部新啦,點知佢BUY左部SONY ERICSON返黎喎!佢之前話無錢BUY電話俾我,就BUY左部大陸野俾我,佢而家走去BUY SONY?!超唔FAIR牙!我點都吞唔落呢啖氣GA啦! |
| 發表時間:2008-04-20 09:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 19 日 星期六  |
| 2008-04-19 |
分類: 未分類 |
今日我要返學校上咩共創成長路,我仲諗住完左之後去海防博物館,點知跟住就落雨啦...唔去得...被迫返歸...可能被雨淋親,我返歸之後好累,訓左一陣...成日悶到鬼屎咁,仲超眼訓,搞到我成日都冇哂mood...
仲有,而家覺得1e有幾個男仔都幾kai,成鬼日都打黎打去,對住佢地都唔知好嬲定好笑,無奈! |
| 發表時間:2008-04-19 06:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|