//☆ ♀aR MaY♂~只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
幾辛苦都值得∼為主做工∼Go gO go let go so Happy
只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
arkaka
暱稱: ar嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
feeling
好白癡&happy今日
流鼻血...流完又流,不...
好煩!!!!調位
天灰
文章分類
全部 (254)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
家樂仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 254
留言總數: 43
今日人氣: 6
累積人氣: 4169
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


友誼,誠諾一切都係假

友誼本來對我黎講係最要到不得了,我唔會因為一d野,

就會放氣。因為我寧願物都好,我唔可以無咗一個朋友

但我宜家覺得唔係啦

今日happen咗d野,唉......................

又喊啦∼都唔知咩學校黎gr,唸返起以前gr生活,係比宜家好得多,

以前只係帶住笑,宜家就....................

我想要返以前gr我

誠諾係假gr,我唔會再相信,講過d野,做唔到,i hate

朋友∼∼好笑...

點解大家攪成咁,

有冇問過有d野係自己攪成,唔係我話點,就可以點,

佢哋都有自己gr選擇gr,

大家話根fd,

可能我同你gr相處gr時間唔係好多,

但你都可能會了解下我gr性格啦

唔通你一d都唔明咩,

對你好失望lo,

我係醫療室到唸:

咁黎直唔直得喊,

可能係果度係有做錯d野,

但成件事,係唔係你想像中咁,

算啦,就當我錯晒,

我唔想再煩落去。

_______________________________________

 

 

刊登時間︰2006-05-30 10:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 arkaka 的日誌)


kay 於 2006-05-31 10:01 AM 發表:
我同猩猩傾過喇..
只係有d誤會
應該好快冇事
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望啦
Posted at 2006-05-31 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]