今日早上ar 媽話同我去食早餐wo~
唉.................................
我都唔想食,都就黎夠鐘啦~~
係都要叫一d我唔like gr野,
好煩..............................................
返到學校好想zzzzzzzzzzzzzzzzzz
愈來愈唔like返學
報告果個公經技術上出現咗d問題,so攪得唔係幾好
唔知點解今日gr中文堂好開心ar,
皇上俾人放去邊疆,係體現百姓,
佢gr野好亂,成個狗鬥,ar唔係,係龍鬥咁
放學要留低作埋d文,唉...................................
好煩ar,我唔想再聽到有人叫我gr名ar,
我唔想食野d野ar.食黎食黎都係果d,都唔知我想食d咩gr
宜度d野,食到好hate ar,大家有咩好ID
好黑人憎AR佢,叫佢send佢home個cat picture就唔得,
我就要send歌俾佢,識話人唔識話自己,只係識得睇電視,考試gr ma,
唔想溫書,我唔想溫就鬧,好唔公平姐
|