//☆ ♀aR MaY♂~只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
幾辛苦都值得∼為主做工∼Go gO go let go so Happy
只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
arkaka
暱稱: ar嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
feeling
好白癡&happy今日
流鼻血...流完又流,不...
好煩!!!!調位
天灰
文章分類
全部 (254)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
家樂仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 254
留言總數: 43
今日人氣: 7
累積人氣: 4070
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


今日gr中文堂好happy

今日早上ar 媽話同我去食早餐wo~

唉.................................

我都唔想食,都就黎夠鐘啦~~

係都要叫一d我唔like gr野,

好煩..............................................

返到學校好想zzzzzzzzzzzzzzzzzz

愈來愈唔like返學

報告果個公經技術上出現咗d問題,so攪得唔係幾好

唔知點解今日gr中文堂好開心ar,

皇上俾人放去邊疆,係體現百姓,

佢gr野好亂,成個狗鬥,ar唔係,係龍鬥咁

放學要留低作埋d文,唉...................................

好煩ar,我唔想再聽到有人叫我gr名ar,

我唔想食野d野ar.食黎食黎都係果d,都唔知我想食d咩gr

宜度d野,食到好hate ar,大家有咩好ID

好黑人憎AR佢,叫佢send佢home個cat picture就唔得,

我就要send歌俾佢,識話人唔識話自己,只係識得睇電視,考試gr ma,

唔想溫書,我唔想溫就鬧,好唔公平姐

 

 

刊登時間︰2006-06-13 10:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 arkaka 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]