//☆ ♀aR MaY♂~只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
幾辛苦都值得∼為主做工∼Go gO go let go so Happy
只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
arkaka
暱稱: ar嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
feeling
好白癡&happy今日
流鼻血...流完又流,不...
好煩!!!!調位
天灰
文章分類
全部 (254)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
家樂仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 254
留言總數: 43
今日人氣: 4
累積人氣: 4067
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


*****

今日都好想好想溫書,but.....................頭入唔到,

唔知咩事?上堂好想去聽老師講gr野,記下佢,but..........

唔知點解聽聽下zzz咗,

用咗時間去溫d english,識gr,點知默果時,all都唔記得晒,

放學要留低,好,老師問我時,我好用心去讀,點知讀讀下就...................

好失敗。唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

點樣溫先會入個死人腦ar<

好黑人憎ar,

跟住返到home,eat野d唔可以eat gr野.攪到種加衰,咳死人啦~~

早唔出事,遲唔出,就黎要考試先病,玩野咩,

 

刊登時間︰2006-06-17 12:02 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 arkaka 的日誌)


connie"" 於 2006-06-17 07:48 PM 發表:
唉.."""
我都係咁呀::<<<< 又病呀!!!!!
好慘........
溫到溫唔入腦.....點算好..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去加油站lo~ 哈哈哈
Posted at 2006-06-18 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]