今日都好想好想溫書,but.....................頭入唔到,
唔知咩事?上堂好想去聽老師講gr野,記下佢,but..........
唔知點解聽聽下zzz咗,
用咗時間去溫d english,識gr,點知默果時,all都唔記得晒,
放學要留低,好,老師問我時,我好用心去讀,點知讀讀下就...................
好失敗。唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
點樣溫先會入個死人腦ar<
好黑人憎ar,
跟住返到home,eat野d唔可以eat gr野.攪到種加衰,咳死人啦~~
早唔出事,遲唔出,就黎要考試先病,玩野咩,
|