//☆ ♀aR MaY♂~只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
幾辛苦都值得∼為主做工∼Go gO go let go so Happy
只要笑一笑 沒有什麼事情過不了 -
arkaka
暱稱: ar嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
feeling
好白癡&happy今日
流鼻血...流完又流,不...
好煩!!!!調位
天灰
文章分類
全部 (254)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
家樂仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 254
留言總數: 43
今日人氣: 2
累積人氣: 4159
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


暑假學堂5

今日早上同ar媽去食完早餐,就返咗學校一陣攞野,

跟住返到home睇到報紙gr主題,攪錯ar~

點解d人可以咁殘忍嫁,都唔知係唔係人黎嫁,佢哋可以將咁可愛gr小朋友kill咗佢

跟住仲要俾人食wo~食屎大,e個世界真係恐怖,希望主快d帶我離開~.

我真係唔係好想係度,but............................................................

攪到中午食唔落野,一話食野,就唸起果d小朋友,

_________________________________________________________

今日係暑假學堂第5日ar,都好好玩~but因為果件事,影響咗d姐,

跟住小食果時,eat ice-cream本來係ice-cream sandwiches嫁,but 我唔係好like &................

本來都唔係好想食,but有我最love gr 芒果wo~so突然想eat,thx god~

完咗就play乒乓球,好好笑ar光仔,笑到個個死死下,∼

ar妹佢真係好過份,偷聽人哋講野,就唔岩gr ma,佢仲想...........

點解我有咁grar 妹嫁?好sorry∼攪到佢煩到你tim∼

晚上happen咗d野,∼好傻,又何苦呢∼明知答案,點解果時唸唔到∼

表弟佢哋聽日返大陸ar∼

 

 

 

刊登時間︰2006-07-23 12:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 arkaka 的日誌)


yungyinyin 於 2006-07-24 10:53 AM 發表:
吓!點食啊???蒸.炒.煮.炸.燜.煎(哇!可能小朋友既肉好好味嫁)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no~d人唔知嫁,好想嘔ar
Posted at 2006-07-24 11:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Amy 於 2006-07-23 11:41 PM 發表:
唔緊要啦!
都唔關你事...
希望你呀妺唔記得左啦...HAHA!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯^^
Posted at 2006-07-24 10:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]