今日早上同ar媽去食完早餐,就返咗學校一陣攞野,
跟住返到home睇到報紙gr主題,攪錯ar~
點解d人可以咁殘忍嫁,都唔知係唔係人黎嫁,佢哋可以將咁可愛gr小朋友kill咗佢
跟住仲要俾人食wo~食屎大,e個世界真係恐怖,希望主快d帶我離開~.
我真係唔係好想係度,but............................................................
攪到中午食唔落野,一話食野,就唸起果d小朋友,
_________________________________________________________
今日係暑假學堂第5日ar,都好好玩~but因為果件事,影響咗d姐,
跟住小食果時,eat ice-cream本來係ice-cream sandwiches嫁,but 我唔係好like &................
本來都唔係好想食,but有我最love gr 芒果wo~so突然想eat,thx god~
完咗就play乒乓球,好好笑ar光仔,笑到個個死死下,∼
ar妹佢真係好過份,偷聽人哋講野,就唔岩gr ma,佢仲想...........
點解我有咁grar 妹嫁?好sorry∼攪到佢煩到你tim∼
晚上happen咗d野,∼好傻,又何苦呢∼明知答案,點解果時唸唔到∼
表弟佢哋聽日返大陸ar∼
|