琴晚叫我飲酒丫... 今日到你飲xd
撐你丫!兄弟
琴晚同牙龍牙仲牙禮++大大佬佢地打波... 打打下俾人趕=.='' 轉左第2個埸打=='' 要跟隊.跟成半個中先有得打=="' 點知唔夠10分中俾人換返入黎=-= 第2埸好D... 又轉埸.去左同個牙伯打波.... 呢埸好打好多.... 因為大大佬傷左=.='' 走個陣...牙仲話見到牙媽... 又後佢地去左食糖水.... 我返左屋企XD
今朝起身成身痛--'' 一定係耐冇打波.... 下星期再打過XD
3點幾出街=.='' 牙仲牙龍落左黎 HEA左幾粒中=.='' 最正當然係打BG4個陣啦XD 爽到不得了~哈哈